هفته بیست و سوم چلچراغ در منطقه پنج روشن شد

هفته بیست و سوم چلچراغ در منطقه پنج روشن شد

مهدی بذرافشان در ارتباط تلفنی با برنامه #صبح_سیلک حضور جمعی از معتمدین و سرمایه های اجتماعی در این تور بازدید و افتتاح پروژه های عمرانی منطقه پنج را تاکید کرد و اذعان داشت: معتمدین بعنوان نمایندگان مردم ضمن آشنایی نزدیک از روند پیشرفت پروژه های عمرانی، آن را برای شهروندان منطقه اطلاع رسانی و شفاف سازی می کنند.
وی بیان کرد: پل هدایت سیلاب، شاخه دامپزشکی رودخانه سوک چم در بلوار قطب راوندی با ارتفاع 3 متر و اعتبار 35 میلیارد ريال به بهره‌برداری می‌رسد. به گفته وی، اجرای کامل پل 30 میلیارد ريال، آسفالت و بهسازی جداول و فضای سبز نیز 5 میلیارد ريال هزینه شده است.
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری، زیرسازی و آسفالت خیابان " مدافعان حرم" (شبکه 18 متری حد فاصل بلوار شهید معمار تا بلوار شهید فارسی) را با اعتبار 11 میلیارد ريال ذکر کرد و افزود: این شبکه با مساحت 15000 مترمربع و صرف آسفالت 1420 تن به صورت مکانیزه و دستی صورت پذیرفته است.
بذرافشان، با اشاره به آسفالت دیگر معابر سطح منطقه پنج یادآور شد: این آسفالت معابر به مساحت 15 هزار و 800 مترمربع با صرف آسفالت 1220 تن و اعتبار بالغ بر 7 میلیارد ریال انجام شده است.
وی، مجموع اعتبار صرف شده برای بهره‌برداری از پروژه‌های بیست و سومین هفته چلچراغ توسعه را بالغ بر 53 میلیارد ریال ذکر و بیان کرد: امید است بهره‌برداری از پروژه‌های مهم شهری بصورت هفتگی و با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی به منظور خدمت‌رسانی شایسته‌تر به شهروندان انجام شود.
بذرافشان وقفه پیش آمده در افتتاح و بهره برداری پروژه های عمرانی طرح چلچراغ توسعه همزمان با شیوع ویروس کرونا در اسفندماه سال گذشته را یادآور شد و تصریح کرد: هفته بیست و سوم چلچراغ توسعه بعد از گذشت چندماه وقفه به خاطر شیوع ویروس کرونا و تعطیلی موقت بخشی از پروژه های عمرانی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مانند استفاده از ماسک و مواد ضد عفونی کننده اجرا شد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات