سرانه فضای سبز منطقه چهار 28 مترمربع است

سرانه فضای سبز منطقه چهار 28 مترمربع است

سیدعباس ناصری زاده در برنامه رادیویی #صبح_سیلک گفت: وسعت 120 هکتاری فضای سبز این منطقه شامل 60 هکتار پارک جنگلی و 60 هکتار بوستان است.
به گفته وی، لایروبی حدود 70 حلقه چاه جذبی سطح منطقه یکی از اقدامات مهمی بود که سال گذشته برای مدیریت آب های روان و رفع خطر بارش‌های فصلی انجام شد.
ناصری زاده از کاهش جمع آوری پسماندهای خانگی در روز ، طی سه ماهه اخیر خبر داد و گفت: در این سه ماه حدود 6 درصد کاهش برداشت جمع آوری زباله در روز داشتیم که هرچه این میزان کمتر شود، سالانه حدود 300الی 400 میلیون تومان در هزینه های مدیریت پسماند صرفه جویی و می تواند صرف توسعه فعالیت های عمرانی شود.
وی با اشاره به تاثیر برگزاری جشنواره های زیست محیطی بر ارتقای فرهنگِ مدیریت پسماند افزود: در اوایل سال گذشته تا میزان 25 درصد از زباله ها در روز برداشت می شد و با برگزاری جشنواره زیستاک در مدارس شهرک خاتم الانبیاء ، میزان پسماند در پایان سال 98 به 10 درصد در روز رسید.
ناصری زاده با تاکید بر مکانیزه کردن کامل جمع آوری پسماند متذکر شد: زمان جمع آوری زباله‌های خانگی باتوجه به گرمای تابستان و حضور شبانه خانواده‌ها در پارک ها، از ساعت 23 تا 6 صبح تنظیم شده است تا خدمت رسانی با رعایت موازین بهداشتی در سطح کیفی بهتر انجام شود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات