بیست و سومین چلچراغ توسعه با حضور جمعی از معتمدین محلات پیوند می‌خورد

بیست و سومین چلچراغ توسعه با حضور جمعی از معتمدین محلات پیوند می‌خورد

مهدی بذرافشان، پروژ‌ه‌های این هفته چلچراغ توسعه را شامل ‌بهره‌برداری از پل هدایت سیلاب شاخه دامپزشکی(بلوار قطب راوندی- مقابل کوی حکمت 47)، بهره‌برداری از خیابان "مدافعان حرم" (شبکه 18 متری حد فاصل بلوار شهید معمار تا بلوار شهید فارسی) و اجرای آسفالت معابر سطح منطقه پنج عنوان کرد.
وی بیان کرد: پل هدایت سیلاب، شاخه دامپزشکی رودخانه سوک چم در بلوار قطب راوندی با ارتفاع 3 متر و اعتبار 35 میلیارد ريال به بهره‌برداری می‌رسد.
به گفته وی، اجرای کامل پل 30 میلیارد ريال، آسفالت و بهسازی جداول و فضای سبز نیز 5 میلیارد ريال هزینه شده است. ▫️مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری، زیرسازی و آسفالت خیابان " مدافعان حرم" (شبکه 18 متری حد فاصل بلوار شهید معمار تا بلوار شهید فارسی) را با اعتبار 11 میلیارد ريال ذکر کرد و افزود: این شبکه با مساحت 15000 مترمربع و صرف آسفالت 1420 تن به صورت مکانیزه و دستی صورت پذیرفته است.
بذرافشان، با اشاره به آسفالت دیگر معابر سطح منطقه پنج یادآور شد: این آسفالت معابر به مساحت 15 هزار و 800 مترمربع با صرف آسفالت 1220 تن و اعتبار بالغ بر 7 میلیارد ریال انجام شده است.
وی، مجموع اعتبار صرف شده برای بهره‌برداری از پروژه‌های بیست و سومین هفته چلچراغ توسعه را بالغ بر 53 میلیارد ریال ذکر و بیان کرد: امید است بهره‌برداری از پروژه‌های مهم شهری بصورت هفتگی و با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی به منظور خدمت‌رسانی شایسته‌تر به شهروندان انجام شود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات