خودداری از تردد و توقف در حریم و بستر رودخانه ها و مسیل های...

خودداری از تردد و توقف در حریم و بستر رودخانه ها و مسیل های...

معاونت حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اردبیل اعلام کرد: به دلیل پیش بینی رگبار باران و جاری شدن رواناب سطحی ، از هرگونه تردد و توقف افراد و وسائط نقلیه و چرای دام در حریم و بستر رودخانه ها و مسیل های نواحی شمالی استان اردبیل و نواحی منتهی به کوه سبلان خودداری شود.

معاونت حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اردبیل براساس پیش بینی رگبار باران عصر جمعه  بیستم تیرماه  و صدور سطح "هشدار نارنجی" توسط اداره کل هواشناسی استان اردبیل در نواحی مناطق شمالی استان و مسیرهای منتهی به کوه سبلان، اطلاعیه و پیام هشدار صادر کرد .

در این اطلاعیه آمده است: به دلیل  رگبار باران مناطق شمالی استان و نواحی منتهی به کوه سبلان، با جاری شدن رواناب سطحی و احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها از عصر روز جمعه بیستم تیر ماه الی اواخر روز شنبه بیست و یکم تیرماه پیش بینی می گردد، لذا بایستی از هرگونه تردد و توقف افراد و وسائط نقلیه و چرای دامها در حریم و بستر رودخانه ها و مسیل ها خودداری شود .

در این اطلاعیه از هموطنان عزیز خواسته شده از نزدیک شدن و تردد در حریم و بستر رودخانه ها و مسیلها و صعود به ارتفاعات کوه سبلان اکیدا خودداری نمایند و نکات ایمنی را رعایت کنند .

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات