مدیر نظارت بر فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد:  64 درصد اشتراکات برق خانگی در استان دیجیتالی هستند

مدیر نظارت بر فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد: 64 درصد اشتراکات برق خانگی در استان دیجیتالی هستند

» مدیر نظارت بر فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از دیجیتالی بودن 64 درصد اشتراکات برق خانگی این استان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان، " اسماعیل صادقی " با تائید این مطلب گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد 265 هزار اشتراک برق وجود دارد که از این تعداد، 220 هزار اشتراک معادل 83 درصد را خانگی تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه از 220 هزار اشتراک برق خانگی در این استان 140 هزار اشتراک معادل 64 درصد دیجیتالی هستند، اظهارداشت: میزان مصرف برق تمامی مشترکین در استان کهگیلویه و بویراحمد بصورت پیامکی برای آنان ارسال می شود.

مدیر نظارت بر فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: شهرستان بویراحمد با 114 هزار اشتراک بیشترین و شهرستان لنده با هشت هزار اشتراک کمترین اشتراک را در این استان دارند.

صادقی، تعداد کنتورهای دیجیتالی در شهرستان بویراحمد را 78 هزار و 300 کنتور عنوان و اظهارداشت: پنج هزار و 60 کنتور نیز در شهرستان لنده دیجیتالی هستند.

وی گفت: 25 نیروی انسانی مسوولیت جمع آوری اطلاعات میزان مصرف برق مشترکین در شهرستان بویراحمد را برعهده داشته و اکنون قرائت کنتور در این شهرستان از مرز 98 درصد قرائت گذشته است.


لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات