ثبت ۱۴ هزار و ۵۱۷ تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ طی هفته دوم تیر ماه

ثبت ۱۴ هزار و ۵۱۷ تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ طی هفته دوم تیر ماه

ثبت ۱۴ هزار و ۵۱۷ تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ طی هفته دوم تیر ماه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، امیری عزیزی با بیان این مطلب اظهار کرد: بر اساس استخراج و پالایش دیتاهای آماری توسط گروه برنامه ریزی سازمان آتش نشانی مشهد، در هفته گذشته ۱۴ هزار و ۵۱۷ تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی مشهد برقرار شده که از این تعداد تماس حدود پنج هزار و ۳۰۰ تماس آن مزاحمی و غیر مرتبط بوده است.
وی افزود: در این هفته در مجموع ۵۱۲ ماموریت توسط آتش‌نشانان انجام شده که ۲۴۹ مورد آن اطفا حریق و ۲۶۳ ماموریت نیز امداد، نجات و خدمات ایمنی بوده و در ماموریت های اعزامی دو هزار و ۶۲ آتش نشان حضور داشته اند و به وسیله ۶۷۹ دستگاه خودروی سبک و سنگین اطفا حریق و موتورسیکلت آتش نشانی این عملیات ها انجام شده است.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: این آمار نشان می دهد که در حوزه حریق خوشبختانه کاهش ماموریت داشته ایم و اکثرعملیات ها مربوط به مهار آتش سوزی خاروخاشاک به واسطه گرمای هوا در سطح شهر و حومه بوده است. همچنین در حوزه حوادث مربوط به امداد و نجات نیز خوشبختانه با کاهش ماموریت ها روبرو بوده ایم و باید اعلام کنیم که همچنان ماموریت های مربوط به نجات افراد از آسانسور ها در صدرعملیات های امداد و نجات در این سازمان قرار دارد .
عزیزی بیان کرد: در هفته گذشته به صورت روزانه و مستمر بیش از ۷۳۶ بازدید پیشگیرانه توسط کارشناسان اداره آموزش و پیشگیری سازمان انجام شده و یک میلیون و ۱۱ هزار و ۷۷۸ متر مربع کنترل ایمنی ساختمان های مسکونی، تجاری و مراکز درمانی توسط همکاران اداره پیشگیری و نظارت سازمان صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: همچنین عملیات ضدعفونی ادارات و سینماها، اماکن عمومی و معابر سطح شهر و مساجد و مدارس برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت روزانه توسط آتش نشانان مستقر در ۵۱ ایستگاه عملیاتی و آتش نشانان داوطلب مردمی تحت نظارت آتش نشانی مشهد انجام شده است. همچنین با توجه به دستور شهردار بازدیدهای پیشگیرانه افزایش یافته است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات