مانور پاکسازی شهری با شعار"شهرداری در کنار مردم"در شاهرود.

مانور پاکسازی شهری با شعار"شهرداری در کنار مردم"در شاهرود.

مانور پاکسازی شهری با شعار"شهرداری در کنار مردم"در شاهرود.
شهردار شاهرود با اشاره به اینکه فاز دوم مانور نظافت و پاکسازی فضای شهری در شاهرود با شعار" شهرداری در کنار مردم " در منطقه شهرک کوثر انجام شد، گفت: تمام ظرفیت و توان مدیریت شهری برای پاکسازی معابر و اماکن عمومی بسیج شوند تا ویروس کرونا منتشر نشود.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شهری به نقل از خبرگزاری بسیج از شاهرود، علیرضا حاجی محمد علی هدف از برگزاری این مانور را پاکیزگی و نظافت فضای شهری، رفع کاهش آلودگی‌های محیطی و بهبود بهداشت محیط شهری در راستای سلامت شهروندان در روز‌های کرونایی اعلام کرد و افزود: تنظیف، نگهداری، لایروبی انهار، شستشوی جداول و علائم راهنمایی و رانندگی و مبلمان شهری و... از جمله وظایف شهرداری‌ها محسوب می‌شود، ولی باید توجه داشت مشارکت فعال شهروندان در داشتن محیطی پاکیزه و فرهنگ سازی در راستای توجه ویژه به نظافت عمومی یکی از مولفه‌های اساسی در راستای کمک به محیطی عاری از آلودگی است.
وی ضمن بیان این مطلب که پاکبانان رزمندگان جهبه سلامت و نظافت هستند که امیدواریم با تلاش مستمر بتوانند همچنان شاهرود را برند پاکیزگی در کشور معرفی نمایند، ابراز داشت: فاز دوم مانور نظافت و پاکسازی فضا‌های شهری به منظور ارتقای کیفیت محیط شهری، سرزندگی و آرامش شهروندان در فضا‌های عمومی در دوران شیوع کرونا انجام می‌شود.
شایان ذکر است، این مانور با شعار " شهرداری در کنار مردم" در تمامی نقاط سطح شهر با هدف فرهنگ سازی و مشارکت مردمی در راستای رفع کاهش آلودگی‌های محیطی برگزار می‌شود.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری شاهرود

    منبع خبر

    شهرداری شاهرود

    شهرداری شاهرود یک شهرداری در شهر شاهرود می باشد

      نظرات