در راستای اجرای مؤلفه های...

شهردار یزد در جلسه با مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: در راستای اجرای مؤلفه های مرتبط با شهر دوستدار کودک، پارک مهارت کودکان در یزد طراحی و راه اندازی می شود.

در جلسه شهردار یزد با  امیر سعید مصباح، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان که روز بیست و یکم تیر ماه در محل ساختمان مرکزی شهرداری برگزار شد، جمال الدین عزیزی با اشاره به عنوان دوستدار کودک بودن شهر یزد، یکی از مؤلفه های مرتبط با چنین شهری را ایجاد مهارت در کودکان دانست و گفت: با این دیدگاه که شهرداری فضای پارک را ایجاد می کند و فنی حرفه ای در تجهیز آن به ما مساعدت می نماید، پارک مهارت کودکان در یزد طراحی و راه اندازی می شود.

وی اظهار اشت: با توجه به رسالت شهرداری در خصوص آموزش شهروندی و اینکه کودکان از شهروندان درجه یک محسوب می شوند، ایجاد پارکهای موضوعی با اهداف آموزشی، سرگرمی و تنوع مورد توجه قرار گرفته است.

شهردار شهر جهانی یزد با بیان اینکه اداره این پارکها مثل سایر پارکهای شهر بر عهده شهرداری خواهد بود نقش فنی حرفه ای را کمک  کننده شهرداری در تجهیز ساختاری آنها دانست.

عزیزی با اشاره به مصوبه شورا در خصوص این موضوع و تأیید تفاهم نامه پیشنهادی، خواستار مبادله هرچه سریعتر تفاهم نامه مذکور بین شهرداری و فنی و حرفه ای شد تا حرکت ها در چهارچوب، قرار گرفته و برنامه ریزی ها سریعتر انجام شود و در روز کودک بتوانیم پارک مورد نظر را راه اندازی نماییم.

وی همچنین پیشنهاد ایجاد پارک موضوعی کارآفرینی و خلاقیت ارائه کرد که می توان در آن مهارت های مرتبط با کار آفرینی را آموزش داد.

در این جلسه معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری، رؤسای سازمان های فاوا و فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهردار ی یزد نیز حضور داشتند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات