تبدیل 29شبکه سیمی توزیع برق به کابل خودنگهدار در شازند


مدیرتوزیع برق شهرستان شازند از تبدیل 29 کیلومتر شبکه سیمی توزیع برق به کابل خودنگهدار در این شهرستان طی سه ماه نخست سال جاری خبرداد.

مهندس مجید مامقانی نژاد اظهار کرد: افزایش قابلیت اطمینان در مقابل شرایط جوی و اتفاقات ناشی از برخورد اشیای خارجی، رفع ضعف ولتاژ مشترکان ، جمع‌آوری برق‌های غیرمجاز و جلوگیری از سرقت انرژی و سیم های شبکه و توجه به مسایل زیست‌محیطی با حذف شاخه‌زنی درختان در تماس با شبکه ،  کاهش تلفات و بهبود مبلمان شهری و روستایی را از جمله مزایای اجرای شبکه با کابل خودنگهدار است .

وی جابجایی بیش از 60 اصله تیر برق واقع در معابر شهری و روستایی ، احداث و اصلاح شبکه فشار متوسط و ضعیف هوایی شهری و روستایی، احداث  69 دستگاه  پست هوایی ونصب 81 دستگاه چراغ گازی و 138 دستگاه چراغ ال ای دی واقع در نقاط مختلف شهرستان را از جمله اقدامات انجام شده دانست.

مدیرتوزیع برق شهرستان شازند با بیان اینکه تست 5191  کنتور طی سه ماه نخست سال جاری در این شهرستان انجام شده است،افزود: با انجام این فرآیند 199کنتور معیوب نیز شناسایی و تعویض شد .

وی فروش 475 مورد انشعاب جدید ، اصلاح  و تعمیر 3620 دستگاه چراغ ،اصلاح و تعمیر 10 کیلومتر شبکه متوسط ، شاخه زنی 5 کیلومتر درختان در تماس با شبکه ، تعویض 280 مقره فشار متوسط ونصب و تعویض 20 دستگاه کات اوت و احداث 3 کیلومتر شبکه فشارمتوسط در راستای قابلیت مانور شبکه را  از دیگر فعالیت های انجام شده دانست.

مهندس مامقانی نژاد خاطرنشان کرد:  همچنین عملیات اجرایی اتصال شبکه به پست مدولار شهدای شهباز و انتزاع از پست موبایل موجود نیز در حال انجام بوده و به زودی به اتمام خواهد رسید .

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات