کمک 65 میلیارد ریالی یک بنیاد خیریه برای آبرسانی به روستاهای تربت جام

کمک 65 میلیارد ریالی یک بنیاد خیریه برای آبرسانی به روستاهای تربت جام

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، این پروژه در قالب سه فازعملیاتی می شود که هزینه فاز نخست آن را بنیاد فرهنگی و نیکوکاری حاج اکبر ابراهیمی به مبلغ 65 میلیارد ریال تقبل کرده است.
در این نشست که نماینده بنیاد ابراهیمی، معاونان و کارشناسان آبفای استان و مدیر امور آبفای تربت جام حضور داشتند، برنامه زمانی شروع عملیات آبرسانی به این مجتمع تدوین شد.
به گفته نماینده بنیاد فرهنگی و نیکوکاری حاج اکبر ابراهیمی در فاز اول اجرای پروژه، روستاهای چشمه گل و بشیرآباد حداکثر تا 4 ماه آینده از آب شرب پایدار برخوردار خواهند شد.
محمدرضا قربانی جامی اظهار داشت: شبکه آبرسانی این مجتمع به گونه ای طراحی شده است که در فازهای بعدی تمام روستاهای تحت پوشش مجتمع چشمه گل با کمترین هزینه از آب شرب بهره مند شوند.
وی از پیگیری مدیرعامل آبفای خراسان رضوی در تامین آب شرب روستاهای استان به ویژه شهرستان تربت جام قدردانی کرد و از تامین منابع مالی این پروژه آبرسانی خبر داد.
مدیرعامل آبفای استان هم اظهار داشت: از توان و ظرفیت خیرین در اجرای چندین پروژه دیگر آبرسانی به روستاها استفاده خواهد شد.
سید ابراهیم علوی، اعتبار مورد نیاز اجرای پروژه مجتمع چشمه گل شهرستان تربت جام را 100 میلیارد ریال اعلام کرد و با اشاره به شروع رسمی کار آبرسانی به این مجتمع افزود: شیر آب شرب روستای بشیرآباد 17 آبان ماه سال جاری باز خواهد شد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات