آغاز پروژه تاسیسات فاضلاب روستایی خمینی‌شهر تا  2 ماه آینده

آغاز پروژه تاسیسات فاضلاب روستایی خمینی‌شهر تا 2 ماه آینده

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "هاشم امینی" افزود: مطالعات اولیه و نقشه‌‌های اجرایی سیستم فاضلاب روستای تیرانچی تهیه شده و با هدف بهره‌مندی ساکنان این روستا از خدمات شبکه فاضلاب با اعتباری بالغ بر 5.2 میلیارد تومان، اجرایی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در ابتدای امر، با تخصیص اعتبارات جاری، اجرای 5 کیلومتر از 18 کیلومتر فاضلاب این روستا عملیاتی خواهد شد، افزود: روستای تیرانچی از جمله روستاهایی به‌شمار می‌آید که از یک طرف به خمینی شهر و از سوی دیگر به شهر کوشک چسبیده است و مجاورت این روستا به شهرها یکی از دلایل اجرای تاسیسات فاضلاب در این منطقه است.
وی با بیان اینکه هم اکنون 1620 فقره انشعاب آب به مشترکان در روستای تیرانچی واگذار شده است، اعلام کرد: جمعیت این روستا بالغ بر 3500 نفر است و با اجرای تاسیسات فاضلاب در آینده به متقاضیان انشعاب فاضلاب واگذار می‌شود.
امینی با بیان اینکه روستای تیرانچی تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ است، اظهار داشت: با همکاری فرمانداری و شهرداری خمینی‌ شهر، منابع و سرمایه لازم برای پروژه‌ اصلاح شبکه آبرسانی به منظور حل مشکل کم آبی و افت فشار آب، جذب شده‌ است.
مدیرعامل شرکت آبفای استان اصفهان اظهار داشت: افت فشار آب ناشی از افزایش مصرف آب در تابستان و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مبارزه با کرونا است.
وی خاطرنشان کرد: از مصرف‌ کنندگان انتظار داریم با توجه به مصرف بالای آب در تابستان و کمبود منابع آبی کشور و با در نظرگرفتن موازین بهداشتی با حداکثر مدیریت در مصرف آب، به گذر از این بحران کمک کنند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات