اجرای مانور جهادی بهینه سازی روشنایی معابردر اراک


اولین مانور جهادی اصلاح و بهینه سازی روشنایی معابر با حضور مدیرکل نظارت برتوزیع توانیر و استاندار مرکزی و مقامات ارشد استانی برگزار شد.

استاندار مرکزی در این مراسم بابیان اینکه صنعت آب و برق استان مرکزی با ارائه خدمات مستمر نقش بسزایی در رفاه شهروندان دارند،گفت:توزیع برق استان مرکزی شرکتی تلاشگر است و با گسترش ارائه خدمات غیرحضوری به ویژه درایام کرونا بی وقفه در راستای رفاه شهروندان وتامین برق پایدار گام برمی دارد.

سید علی آقا زاده افزود: صنعت برق استان مرکزی با وجود مطالبات میلیاردی از مشترکین،کمبود قطعات و سرقت تجهیزات خدمات تامین برق استان را به نحو مطلوبی ارائه می کند و این کار بسیار بزرگی است .

وی با قدردانی از این اقدام ضربتی و عملکرد شایسته توزیع برق در روشن نگه داشتن کوچه وخیابانها که ضامن امنیت ورفاه اجتماعی است،گفت : فعالیت پرسنل خدوم توزیع برق در هر شرایط جوی و بطور شبانه روز ستودنی است و طراحی و اجرای  این مانورها ، فرصت مناسبی جهت ارتقای آمادگی در راستای مقابله با بحران های احتمالی است .

مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع توانیر نیز در این مراسم گفت: اجرای این عملیات ها نقش بسزایی در رضایتمندی هر چه بیشتر شهروندان و رفع مشکلات سیستم شبکه روشنایی معابر دارد.

دکتر مسعود صادقی افزود: با توجه به ضرورت خدمت رسانی شرکت های  توزیع نیروی برق به مردم مانور عملیاتی اصلاح روشنایی معابر در جهت افزایش رضایتمندی شهروندان و افزایش ضریب ایمنی در قالب کاهش خاموشی ها اجرا می شود .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم گفت: در حوزه عملیاتی مدیریت توزیع برق شهرستان اراک  بالغ بر 30 هزار چراغ روشنایی معابر وجود دارد که نگهداشت روشنایی آن ها کاری دشوار و همتی والا می خواهد، که با همت همکاران برنامه ریزی شده و از هفته گذشته این برنامه ها انسجام بیشتری پیدا کرده است .

مهندس محمد اله داد افزود: این مانور جهادی اصلاح  روشنایی با مشارکت 17 گروه عملیاتی از سراسر استان مرکزی از امشب آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد و 2 هزار چراغ روشنایی معابر اراک در این مانور اصلاح و بهینه سازی می‌شوند.

وی ادامه داد: مانور جهادی اصلاح و بهینه سازی روشنایی معابر  اراک با هدف افزایش ایمنی تردد خودروها و کاهش تصادف ،پیشگیری از سرقت وافزایش امنیت و توسعه گردشگری در این شهرستان انجام می‌شود.

مهندس اله داد افزود: امیدواریم با ادامه داشتن اجرای برنامه های ضربتی اصلاح روشنایی معابر در روزهای آتی،خاموشی های این بخش را به حداقل رسانده و رضایت مندی مردم عزیز اراک را بیشتر از گذشته جلب کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات