انعقاد قرارداد آموزشی راه و شهرسازی استان تهران با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان

انعقاد قرارداد آموزشی راه و شهرسازی استان تهران با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تهران خلیل محبت‌خواه، با اشاره به قرارداد امضاء شده با اداره کل فنی و حرفه‌ای استان در حوزه بازآفرینی شهری و با هدف توانمندی، اظهار داشت: آموزش و توانمدسازی از اصول مهم بازآفرینی و پیشران اهداف توسعه‌ای بازآفرینی است.

وی گفت: این قرارداد شامل ارائه خدمات آموزشی و برگزاری دوره‌های آموزشی، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های آموزشی با عناوین توانمندسازی و در راستای مهارت آموزشی ساکنین خواهد بود.

وی افزود: این قرارداد مشتمل بر ۵ مرحله تدوین محتوا و برنامه ریزی، تعیین اساتید و ساماندهی حضور و هماهنگی سخنرانان و آموزش گیرندگان، اجرای دوره ، برگزاری آزمون و ارزشیابی و مستندسازی است.

وی تصریح کرد: برای هنرجویان بعد از اتمام دوره گواهی حضور مطابق ضوابط صادر خواهد شد. در صورت درخواست کارت مهارت با کد استاندارد بین المللی، متقاضیان باید دوره تکمیلی را گذرانده و با شرکت در آزمون و با شرط قبولی گواهی مهارت پس از طی مراحل قانونی را دریافت خواهند کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی در ادامه گفت: لازم به ذکر است سرفصل های آموزشی این قرارداد شامل کارآفرینی مقدماتی و گردشگری، آموزش حقوق شهروندی، بازاریابی، کاربری گیاهان دارویی، پرورش گیاهان آپارتمانی، راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوآورانه، دیجیتال، مارکتینگ، مدیریت زمان، تهیه و تدوین طرح کسب و کارهای کوچک و متوسط است.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات