کاهش آسیب‌های اجتماعی محور فعالیت‌های مجموعه فرهنگی شهرداری است

کاهش آسیب‌های اجتماعی محور فعالیت‌های مجموعه فرهنگی شهرداری است

به گزارش شهریار، حجت الاسلام والمسلمین احمد حمیدی در نشست مدیران فرهنگی مناطق شهرداری تبریز با اشاره به ضرورت توجه عمقی به آسیب های اجتماعی توسط مجموعه شهرداری تبریز اظهار داشت: محورهای تعریف شده در کارگروه های مذکور باید به دقت مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد و با استناد به این موضوعات، زمینه کاهش زمینه های اجتماعی این آسیب ها و گسترده شدن دامنه آنها فراهم اید.

وی از تدوین شناسنامه محلات به عنوان یکی از بهترین راه کارهای ورود به این موضوع یاد کرد و اظهار داشت: این موضوع می تواند به در اختیار داشتن برآوردی کلی و جامع از محلات کمک کرده و زمینه برنامه ریزی برای کنترل آسیب ها و تقویت ساختارهای اجتماعی را منجر شود.

حجت الاسلام حمیدی همچنین با اشاره به ضرورت توجه به خدمات رسانی به مخاطبان از طریق رسانه ها در دوران کرونا، از طریق فضای مجازی خاطر نشان کرد: مخاطبان ما همواره دقیق و پیگیر هستند و باید با تمرکز به انتقال بسته های فرهنگی مان به ایشان، در حوزه های مختلف دنبال اثرگذاری باشیم.

وی ادامه داد: بسیاری از تجارب پیش رو، از این ویژگی برخوردار بوده اند و این امر باید استمرار داشته باشد.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز، از "مسابقه در خانه بخوانیم" و "تکیه رمضان" به عنوان دو نمونه موفق در این ایام یاد کرد و افزود: این روند با استمرار خود در سایر برهه های مناسبتی در طول سال می تواند مخاطب ما را این ایام حفظ کند.

وی در ادامه با تبریک هفته ملی عفاف و حجاب، به عموم کارکنان زن شاغل در بدنه شهرداری تبریز اظهار داشت: حجاب بهترین واسطه برای برجسته شدن و عیان گشتن نقش اجتماعی زن در جامعه است و با این واسطه زن توانسته از محاق محدودیت های سنتی به متن جامعه ورود کرده و نقش اثرگذار خود را ایفا کند.

این نشست با قدردانی از تنی چند از مدیران فرهنگی زن که در مناطق و سازمان های شهرداری تبریز مشغول به کار هستند دنبال شد.



لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات