اجراي پروژه هاي شهري بر اساس طرح تفصيلي

اجراي پروژه هاي شهري بر اساس طرح تفصيلي

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري ساري، سید محمد رزاق اصفهاني مسئول اداره طرح تفصيلي شهرداري مركز استان ضمن تشريح وظايف اين اداره ، ايجاد هماهنگي لازم با مشاور در خصوص تهيه طرح تفصيلي را از اقدامات اين اداره دانست و گفت: استعلامات ارجاعي در حوزه املاك (بر و كف)  از مناطق سه گانه شهرداري و مراكز مختلف بررسي و سپس پاسخ داده خواهد شد.

وي ادامه داد: در اين زمينه مغايرت هايي در حوزه املاك و طرح تفصيلي موجود بوده كه كارشناسان اين اداره آن را بررسي نموده و نتيجه  به معاونت شهرسازي و اداره تملکات شهرداري ارجاع داده خواهد شد.

رزاق اصفهاني با اشاره به بروز رساني اطلاعات وضع موجود گذربندي هاي شبكه معابر و تطبيق آن با طرح تفصيلي افزود: بررسي و اظهارنظر پيرامون محدوده قانوني شهر، حريم مصوب و خارج از طرح نيز از اقدامات اين اداره مي باشد.

اين مسئول اجراي طرح تفصيلي در پروژه هاي شهري را لازم الاجرا دانست و اظهار داشت: پروژه هايي مانند پل تا پل، فاز دوم بوستان ملل و تعریض معابر در نقاط مختلف شهر بر اساس طرح تفصیلی در حال اجراست.

مسئول اداره طرح تفصيلي به اعلام ضوابط گذربندي شبكه معابر بر اساس وضع موجود و آتي ، پخ و عقب نشيني اشاره نموده و تصريح كرد: براي ساخت و سازهاي شهري مي بايست اين ضوابط لحاظ گردد  و شهروندان در اين زمينه مي توانند با مراجعه به اداره طرح تفصیلی و مناطق سه گانه در اين زمينه اطلاعات لازم را كسب نمايند.

رزاق اصفهاني به نقشه برداري در مناطق مختلف شهر اشاره نموده و  بيان كرد:  نقشه برداري 1/500 از پروژه هاي شهري موضعي سطح شهر مطابق طرح تفصيلي مستمر اجرايي مي گردد.


وی در پایان ضمن قدردانی از حمایت های عباس رجبی شهردار ساری از برنامه های اداره طرح تفصیلی ، تاکید کرد: نظرات و راهکارهای شهردار محترم همواره راه گشای اجرای برنامه ها و طرح های این اداره بوده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات