برقداري ترانس برق پست اسپكه سيستان و بلوچستان و ...

به گزارش پايگاه خبري توانير ،  ترانس برق پست اسپكه با حضور مديرعامل شركت برق منطقه اي استان در مدار قرار گرفت و مشكل افت ولتاژ به وجود آمده به دليل نقص فني ترانس برق پس از جايگزيني ترانس جديد برطرف شد.

. مهندس پرنده مطلق در بازديد از پست برق اسپكه از همه پرسنل تشكر و عنوان نمود پروژه انتقال و نصب ترانس در مدت زمان اعلامي، كار جهادي و بزرگي بود كه در حالت عادي 40 روز زمان نياز داشت ولي با تلاش مجموعه شركت برق منطقه اي درمدت 20 روز اين ترانس حمل و به بهره برداري رسيد كه با همدلي وتلاش شبانه روزي به نتيجه رسيد و موجب رضايت مردم و مسئولين گرديد.

همچنين در جلساتي كه در محل فرمانداري هاي شهرستان هاي، فنوج، دلگان و ايرانشهر با حضور فرمانداران و معتمدين ومديرعامل شركت برق منطقه اي برگزار شد از زحمات پرسنل شركت برق منطقه اي استان و پيگيري و احساس مسئوليت مهندس پرنده مطلق در خصوص برطرف كردن مشكل افت ولتاژ منطقه تقدير و تشكر شد.

مهندس ريگي فرماندار فنوج با تقدير و تشكر از زحمات پرسنل شركت برق منطقه اي ابراز رضايت و خرسندي خود و مردم منطقه را در خصوص برطرف نمودن مشكل افت ولتاژ برق منطقه در مدت زمان كوتاه 20  روز را اعلام نمود و از بكارگيري تمام تلاش و امكانات مجموعه شركت برق منطقه اي درانتقال ترانس به پست اسپكه سپاسگزاري نمود.

همچنين مهندس شجاعي فرماندار محترم دلگان در جلسه اي كه در محل فرمانداري شهرستان دلگان برگزار شد، از مهندس پرنده مطلق و همه عوامل شركت برق منطقه اي استان كه با تلاش جهادي و خستگي ناپذير خود موجبات برطرف نمودن مشكل به وجود آمده در كوتاهترين زمان ممكن، كمال تشكر و قدرداني را نمودند و از نحوه اطلاع رساني و پاسخگويي دفتر روابط عمومي شركت تشكر و اعلام كردند ارتباط و اطلاع رساني لحظه به لحظه از مراحل حمل ترانس از طريق تشكيل گروه اطلاع رساني در فضاي مجازي و مشاركت معتمدين محلي و مردم در اين امر، همراهي و همكاري مردم و مسئولين منطقه را به همراه داشته است .

دكتر كوثري فرماندار ايرانشهر نيز در جلسه اي در محل فرمانداري ايرانشهر ضمن تشكر از شركت برق منطقه اي كه در جهت برقراري برق پايدار در منطقه از هيچ فعاليتي دريغ نمي كنند، در خصوص تامين برق پايدار و رفع مشكل معارضين پيش آمده در منطقه ايرانشهر بويژه معارضين خط و پست سردرگان قول مساعد دادند تمام تلاش مسئولين منطقه را در راستاي تسهيل فرايند اجراي پروژه هاي اتي شركت با همكاري و مشاركت مردم و معتمدين منطقه صورت خواهند داد.

همچنين در ديدار بخشدارمحترم لاشار و شهردار اسپكه نيز از زحمات همكاران شركت برق منطقه اي تشكر و قدرداني گرديد و اعلام كردند مردم منطقه و معتمدين محلي قدردان اين تلاش و زحمات مي باشند.

در اين جلسات با اهداي تقدير نامه و هدايايي از طرف مردم منطقه از جناب مهندس پرنده مطلق تشكر و قدرداني شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات