خودداری از هرگونه تردد و توقف در حریم و بستر رودخانه ها و...

خودداری از هرگونه تردد و توقف در حریم و بستر رودخانه ها و...

معاونت حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اردبیل نسبت به هرگونه تردد و توقف افراد و وسائط نقلیه و چرای دام در حریم و بستر رودخانه ها و مسیل های در تمامی مناطق استان اردبیل و بویژه نواحی منتهی به کوه سبلان هشدار داد.

در این اطلاعیه آمده است: «به دلیل پیش بینی بارش باران با شدت زیاد و رگباری و جاری شدن رواناب سطحی، از هرگونه تردد و توقف افراد و وسائط نقلیه و چرای دام در حریم و بستر رودخانه ها و مسیل های در تمامی مناطق استان اردبیل و بویژه نواحی منتهی به کوه سبلان خودداری شود . »

معاونت حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اردبیل براساس پیش بینی رگبار باران از دوشنبه بیست و سوم تیرماه و پیش بینی بارندگی در ۲۴ ساعت، ۳روز، ۵روز و ۱۰ روز آینده در حوضه های آبی استان  اطلاعیه و پیام هشدار صادر کرد .

در ادامه  این اطلاعیه آمده است: به دلیل بارش باران با شدت زیاد(رگباری) در تمامی مناطق استان و بویژه نواحی منتهی به کوه سبلان، با جاری شدن رواناب سطحی و احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها از روز دوشنبه بیست و سوم تیر ماه الی  روز سه شنبه سی و یکم تیرماه پیش بینی می گردد، لذا بایستی از هرگونه تردد و توقف افراد و وسائط نقلیه و چرای دامها در حریم و بستر رودخانه ها و مسیل ها خودداری شود .

در این اطلاعیه از هموطنان عزیز خواسته شده از نزدیک شدن و تردد در حریم و بستر رودخانه ها و مسیلها و صعود به ارتفاعات کوه سبلان اکیدا خودداری نمایند و نکات ایمنی را رعایت کنند .

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات