مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد:  چهار کارگاه فعال تعمیر ترانس در استان / کمک 10 میلیارد ریالی به اقتصاد مقاومتی

مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد: چهار کارگاه فعال تعمیر ترانس در استان / کمک 10 میلیارد ریالی به اقتصاد مقاومتی

» مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از فعال بودن چهار واحد کارگاهی تعمیر ترانسفورماتورهای توزیع در این استان خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان، " ایرج انصاری " در حاشیه بازدید از شرکت تعمیر ترانس دهدشت، اظهارداشت: هم اکنون چهار واحد کارگاهی بخش خصوصی و دولتی در استان کهگیلویه و بویراحمد برای تعمیر ترانسفورماتورهای توزیع فعال و مشکل خاصی نیز ندارند.

وی با بیان اینکه سه کارگاه بخش خصوصی در شهرهای یاسوج، دهدشت و دوگنبدان در این زمینه فعال هستند، خاطرنشان کرد: یک کارگاه دیگر تحت نظارت شرکت توزیع نیروی برق استان در برق ناحیه گچساران به فعالیت خود ادامه می دهد.

مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه اندازی این واحدهای کارگاهی سهم عمده ای در صرفه جویی و کمک به اقتصاد مقاومتی در چندساله اخیر داشته و اکنون 10 نیروی تحصیلکرده رشته های فنی در این کارگاهها مشغول به کار هستند.

کمک 10 میلیارد ریالی کارگاههای تعمیر ترانس به اقتصاد کشور

انصاری از کمک بیش از 10 میلیارد ریالی کارگاههای تعمیر ترانس استان کهگیلویه و بویراحمد به اقتصاد کشور در هر سال هم خبرداد . یادآورشد: قبل از راه اندازی این کارگاهها ، شاهد مشکلات متعددی در بخش تعمیر ترانسفورماتورهای توزیع به استان های همجوار بودیم.

وی گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان نیز برای حمایت از این واحدهای کارگاهی سالانه قراردادی حدود پنج میلیارد ریال منعقد و ترانسفورماتورهای تعمیراتی را به این واحدها انتقال می دهد.

مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، مهمترین مزایای راه اندازی کارگاه های تعمیر ترانسفورماتور توزیع را کاهش چشمگیر هزینه های تعمیر، کمک به اقتصاد کشور، دسترسی سریع به کارگاهها ، اشتغال پایدار تعدادی از جوانان تحصیلکرده فنی و سرعت بخشی به خدمات موردنیاز مشترکین در بخش تامین برق پایدار برشمرد.

انصاری گفت: صدور مجوزهای واحدهای کارگاهی تعمیر ترانسفورماتورهای توزیع و فوق توزیع از طریق شرکت " ایران ترانسفو " با ارائه دوره های آموزشی انجام می گیرد.




لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات