ملاقات مردمی شهردار مبارکه در راستای پیگیری و حل مشکلات شهروندان گرامی

ملاقات مردمی شهردار مبارکه در راستای پیگیری و حل مشکلات شهروندان گرامی

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ؛شهردار مبارکه در ادامه ملاقات‌های مردمی خود، دوشنبه 23تیرماه با تعدادی  از شهروندان دیدار و به مسائل و مشکلات آنان  رسیدگی کرد .

در جریان این جلسه تعدادی از شهروندان به‌صورت چهره به چهره با شهردار دیدار کرده و به طرح مشکلات خود پرداختند؛ همچنین مهندس هاشمی  پس از استماع مسائل مطرح‌شده از سوی شهروندان در زمینه‌های عمرانی، خدماتی،مالی ،شهرسازی و ...  دستورات لازم برای پیگیری مشکلات آن‌ها را صادر کرد .

دیدار مردمی شهردار مبارکه در راستای تداوم ملاقات‌های مردمی وی با شهروندان صورت می‌گیرد که در آن شهروندان بدون واسطه به بیان مشکلات و مسائل خود با شهردار می‌پردازند .

جلب رضایتمندی شهروندان، ارتباط رو در رو و بدون واسطه مردم با شهردار و تکریم ارباب‌رجوع  از اهداف برگزاری جلسات ملاقات مردمی شهردار مبارکه با شهروندان می‌باشد .

لازم به ذکر است ملاقات‌های عمومی شهردار با شهروندان همه هفته در روزهای دوشنبه از ساعت ۸ الی ۱۲  در دفتر شهردار مبارکه برگزار می‌شود و شهروندان عزیز می‌توانند روزهای دوشنبه هر هفته با تعیین وقت قبلی با شهردار دیدار و به طرح مشکلات خود بپردازند .












لینک اصل خبر در سایت شهرداری مبارکه

    منبع خبر

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه یک شهرداری در شهر مبارکه می باشد

      نظرات