استفاده از ماسک برای ورود به تمامی زیرمجموعه‌های شهرداری الزامی است

استفاده از ماسک برای ورود به تمامی زیرمجموعه‌های شهرداری الزامی است

به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری قزوین؛ مقدم سلیمی گفت: براساس مصوبه دوازدهمین جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرداری، به‌منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ورود بدون ماسک افراد به تمامی حوزه‌های شهرداری ممنوع بوده و کارکنان و مراجعان در بدو ورود تب‌سنجی خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه گندزدایی بیمارستان‌ها و مراکز بهزیستی، با همکاری مرکز بهداشت شهید بلندیان توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، در صورت درخواست از سوی مسئولان ذی‌ربط انجام خواهد شد، افزود: تمامی محیط‌های اداری حوزه‌های شهرداری نیز به صورت روزانه ضدعفونی می‌شود.

مقدم سلیمی اضافه کرد: با عنایت به دستورالعمل‌های ابلاغی، مقرر شد تمامی جلسات، همایش‌ها و کمیسیون‌های غیرضروری شهرداری به صورت غیرحضوری (از طریق ویدئو کنفرانس) برگزار شود.

وی با بیان اینکه به‌منظور پیشگیری از تجمع افراد و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در فضاهای عمومی، نشستن شهروندان در فضای سینما تابستانه فدک با محدودیت همراه خواهد بود، از شهروندان خواست: با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی از بوستان‌های سطح شهر و بوستان باراجین استفاده کنند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری با اشاره به مصوبه اخیر این ستاد در زمینه اطلاع‌رسانی و هشدار به شهروندان درخصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی اظهار داشت: به این منظور 12 فیکسچر، 2 عرشه پل، یک بیلبورد و نیز 131 تیربورد تبلیغاتی توسط سازمان‌های فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و سازمان زیباسازی به بحث اطلاع‌رسانی اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون بنرهای اطلاع‌رسانی و آموزشی پیشگیری از کرونا در 6 مرحله و هر بار بر روی 131 پایه تیربورد تبلیغاتی در معرض دید شهروندان قرار گرفته است.

مقدم سلیمی در پایان اعلام کرد: به منظور ترویج استفاده از ماسک برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، پویش ملی #من_ماسک_می‌زنم توسط اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قزوین راه‌اندازی شده است.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات