اجرای 40 پروژه در 90 روز

اجرای 40 پروژه در 90 روز

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری ، مرتضی بربسته رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مرکز مازندران بابیان اینکه هدف‌گذاری ما در این سازمان ارائه خدمات مطلوب به شهروندان است، اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی سازمان عمران از ابتدای سال جاری 40 پروژه عمرانی را به انجام رسانده‌اند اين حركت پويا در صورتی است كه امروز مباحث توسعه و عمران شهري در كشور با محدوديت‌هاي شديد مالي مواجه است.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های عملیاتی سازمان عمران هفت پروژه زیرسازی و راه‌سازی را در سطح شهر اجرایی کردند، افزود: این پروژه‌ها شامل کوچه ام ار آی بلوار پاسداران، نوری چهارم در بلوار آزادی، کوی بوستان فرح‌آباد، کوچه پردیس پنجم شرف‌آباد، کوچه رفیعی بلوار پاسداران، بهارنارنج 15 کوی شهید قربانی و محوطه پارکینگ 137 خیابان قارن بوده است که در آینده‌ای نزدیک با اولویت‌بندی به مرحله آسفالت خواهند رسید.

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری گفت: سازمان عمران در بحث اجراي اين عمليات، تمام توان خود را به كار بسته تا بتواند با رعايت عدالت محوري اين پروژه را در تمامي نقاط به مرحله اجرا و بهره‌برداری برساند.

وی روکش آسفالت بیش از 15 هزار مترمربع در مسیر بلوار شهیدان فتح‌اللهی در جاده دریا را در شمار اقدامات این سازمان عنوان کرد و گفت: در این اقدام عمرانی در کوچه شهید فهمیده 67، کوچه شهید کلیچ خیابان آرامگاه، احمدی آزاد بلوار امام رضا، کوچه لاله کمربندی شرقی، کوچه معلم 40، کوچه مهدشت 8 بلوار کشاورز و کوچه حکیمیه خیابان پل گردن ترمیم و آسفالت شدند.

بربسته با اشاره به 8 عملیات هدایت و مهار آب‌های سطحی گفت: عملیات اجرایی این پروژه در ضلع شمالی انتهای بلوار پاسداران و محوطه بازار بزرگ رضوی در حال انجام است و کوچه کشاورز 72 هم در حال تکمیل است.

وی مناسب‌سازی مسیر تردد عابرین پیاده را عاملی اثرگذار در توسعه مناسبات اجتماعی شهروندان دانست و یادآور شد: پیاده‌روسازی مسیر خیابان توان‌بخشی به سمت میدان شهدا و خیابان آرامگاه ملامجدالدین به پایان رسیده و مناسب‌سازی خیابان‌های مازیار و میدان شهدا در دستورکار قراردارد.

رئیس سازمان عمران از اجرای 7 عملیات نصب جدول کانیوو در مناطق مختلف شهری خبر داد و افزود: رفیوژ وسط بلوار پاسداران، بلوار امام رضا، بلوار شهیدان فتح‌اللهی و جدول کوچه محمد رسول‌الله، کوی قدس زغال چال و پارکینگ روبروی سامانه 137 به اتمام رسیده است.

وی با اشاره به پروژه‌های پل تا پل، فاز دوم بوستان ملل و بازار بزرگ رضوی گفت: عملیات عمرانی این پروژه‌ها در حال انجام است.

بربسته یادآور شد: طرح‌های جامعی در حوزه بازآفرینی فضاهای شهری و رونق بخشی بافت‌های فرسوده در مرحله مطالعاتی داریم که بی‌شک اجرای آن در پروژه‌های شاخص پل تا پل و فاز دوم بوستان ملل و برخی نقاط هدف می‌تواند تحولات خوبی را برای شهر رقم بزند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات