فراخوان نام گذاری و طراحی...

فراخوان نام گذاری و طراحی لوگو سامانه جمع آوری پسماندهای خشک برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری یزد - سامانه جمع‌آوری پسماندهای خشک شهری، با هدف تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان و افزایش مشارکت آن‌ها در زمینه تحویل و جمع‌آوری پسماندهای خشک، به درخواست سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد به عنوان بهره‌بردار و سازمان فاوای شهرداری به عنوان ناظر، تهیه و راه اندازی شده است.
در این سامانه به ساده‌ترین و سریع‌ترین شکل ممکن اقدام به جمع‌آوری اصولی پسماند خشک شهروندان و انتقال آن‌ها به مراکز فرآوری و بازیافت خواهد شد و شهروندان در قبال مشارکت و به ازای وزن زباله، امتیاز دریافت نموده و قادر به استفاده از آن در خدمات شهری و حتی به صورت ریالی خواهند بود.
این سامانه دارای اپلیکیشن کاربردی بر روی موبایل برای شهروندان بوده و همچنین پیمانکاران جمع آوری پسماند خشک و شهرداری نیز دارای پنل مدیریتی تحت وب خواهند بود.
بر همین اساس، از طراحان خوش ذوق، مبتکر و خلاق دعوت به عمل می آید تا  در صورت در نظر داشتن نام، نماد و لوگو خاصي كه نشان دهنده ماهيت اين سامانه جامع باشد، مراتب را تا تاریخ پنجم مرداد ماه ۹۹ به آدرس https://fava.yazd.ir/idea ارسال نمایند.
به نام و طرح برگزیده، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات