توقیف 5 دستگاه حفاری و انسداد 112 حلقه چاه غیرمجاز

حاجیزاده-مشهد: در سه ماهه اول سال 1399 با همکاری نیروی انتظامی تعداد پنج دستگاه و ادوات حفاری غیرمجاز در محدوده تحت پوشش امور منابع آب مشهد شناسایی و توقیف شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، محمد برزویی، مدیر امور منابع آب شهرستان مشهد در رابطه با توقیف دستگاه و ادوات حفاری غیرمجاز در محدوده تحت پوشش این امور اظهار کرد: در سه ماهه نخست سال جاری با اقدامات گروه های گشت و بازرسی، همکاری نیروی انتظامی و دریافت دستور قضایی تعداد 112 حلقه چاه غیرمجاز در محدوده تحت پوشش امور در شهرستان های مشهد، چناران، طرقبه-شاندیز و فریمان پر و مسلوب المنفعه شده است.

وی افزود: از تعداد 112 حلقه چاه غیرمجاز مذکور، تعداد 26 حلقه چاه غیرمجاز عمیق با دبی هایی تا 12 لیتر بر ثانیه و تعداد 86 حلقه چاه غیرمجاز نیز عمیق با دبی هایی تا 4.5 لیتر بر ثانیه بوده است. این اقدامات موجب صرفه جویی سالانه 2 میلیون و 955 هزار و 352 متر مکعب آب ناشی از جلوگیری از بهره برداری چاه های غیرمجاز شده است

برزویی ادامه داد: همچنین در سه ماهه اول سال 1399 با همکاری نیروی انتظامی تعداد پنج دستگاه و ادوات حفاری غیرمجاز در محدوده تحت پوشش امور منابع آب مشهد شناسایی و توقیف شده است.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات