راه اندازی سامانه مدیریت فرآیندهای بهره برداری در برق منطقه ای خوزستان

راه اندازی سامانه مدیریت فرآیندهای بهره برداری در برق منطقه ای خوزستان

معاون طرح های توسعه برق شرکت برق منطقه ای خوزستان با اعلام خبر راه اندازی سامانه مدیریت فرآیندهای بهره برداری در این معاونت؛ گفت: راه اندازی این سامانه علاوه برصرفه جویی در وقت و هزینه، امکان خطا در ارسال درخواست های مختلف را به حداقل می رساند.
به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی برق منطقه ای خوزستان؛ مهدی ابو علی گله داری بیان کرد: اجرا و اتصال خطوط برق به پست های جدید الاحداث و یا قدیمی و یا در بخش احداث پست های برق فشار قوی انجام تست های مختلف و احداث آنها به خطوط برقدار، نیاز به مجوزاتی برای خاموشی، اجازه کار و آزمایش داشته که به صورت کاغذی و با پروسه طولانی انجام می شد.
وی با بیان اینکه در بحث اجرای فیبر نوری که در حالت برقدار بوده نیز کسب این مجوزات لازم بوده، افزود: انجام این امور به صورت دستی و کاغذی علاوه بر طولانی شدن زمان به دلیل ارجاع آن به واحدهای مختلف شرکت، امکان خطا و اشتباه در ثبت اطلاعات را نیز داشته است.
معاون طرح های توسعه برق شرکت برق منطقه ای خوزستان تصریح کرد: به همین دلایل از حدود سه سال پیش راه اندازی سامانه مدیریت فرآیندهای بهره برداری این شرکت در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر اجرایی شده است.
ابوعلی گله داری ادامه داد: در این سامانه با تخصیص یک فیلد برای هر مجری کلیه درخواست های ارسالی به صورت الکترونیکی انجام می شود و امکان رصد و پیگیری آنلاین درخواست ها فراهم شده است.
وی اضافه کرد: این سامانه علاوه برصرفه جویی در وقت و هزینه و تسریع امور، امکان خطا در ارسال درخواست های مختلف را بدلیل مشخص بودن شماره دقیق و بروز شده خطوط، ترانس و دیگر تجهیزات فشار قوی و فوق توزیع به حداقل می رساند.
تمام/

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای خوزستان

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان

    شرکت برق منطقه ای خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات