رفتار محترمانه سرلوحه کار همکاران باشد / نارسایی در هر بخش به کل...

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای خراسان روضوی در دومین جلسه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم در سال ۱۳۹۹ گفت: در هر قسمت از شرکت که نارسایی و مشکلی پیش بیاید همه خود را موظف به رفع و مرتفع کردن معضل با حفظ کرامت انسانی و برخورد محترمانه بدانند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، محمد علایی با اشاره به اینکه با تلاش همکاران، کل نامه های بی پاسخ اداره به رقم انگشت شماری رسیده است گفت:  خوشبختانه دستگاه های نظارتی از عملکرد شرکت در زمینه پاسخگویی مناسب و سریع به شکایات تقدیر کرده اند .

وی افزود:  با توجه به اولویت پیشگیری از تخلفات، اگر در جایی انحرافی از ضوابط مشاهده گردید ، قبل از تبدیل شدن آن به تخلف، موضوع با ارائه شواهد و دلایل به مدیر مربوطه جهت تذکر به فرد مورد نظر،گوشزد شود. در مراحل بعد و درصورت احراز تخلف، با حفظ رازداری موارد به حوزه های نظارتی شرکت یعنی دفتر حراست و امور محرمانه و گروه بازرسی و مدیریت عملکرد  منعکس گردد .

علایی با اذعان بر اینکه مدیریت بدون تدبیر، جامعه و نظام را با مشکل مواجه می سازد، خاطر نشان کرد، شرکت را برای کسانیکه قصد تخلف دارند ناامن کنید .

وی تاکید کرد: کلیه معاونین، مدیران وکارکنان موظف به همکاری با بازرسین شرکت هستند و عدم همکاری به عنوان نمره منفی در ارزیابی آنها لحاظ خواهد شد .

در این جلسه امیرحسین فرزاد، جانشین گروه بازرسی و مدیریت عملکرد، ضمن اشاره به مصوبات جلسه قبل کمیته و پیگیری های انجام شده در مورد آنها گفت: کارگروه تنقیح قوانین و مقررات با محوریت دفتر حقوقی شرکت و به منظور شناسایی قوانین و مقررات دست و پاگیر و ارائه پیشنهاد اقدامات اصلاحی جهت انعکاس به شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران  تشکیل شده است.

فرزاد در ادامه با اشاره به اهمیت شناسایی گلوگاه های فساد و نقاط آسیب پذیر حوزه های مختلف شرکت افزود: اقدامات لازم درخصوص شناسایی نقاط آسیب پذیر شرکت انجام شده که پس از جمع بندی و طرح در کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم  و با توجه به الزامات موجود، اصلاح و رفع حداقل دو مورد از آنها در سال 1399 در دستور کار شرکت قرار خواهد گرفت.

وی همچنین از تدوین دستورالعمل نحوه انتصاب بازرسین طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع، روش  اجرایی نظام سوت زنی و جدول بازرسی های برنامه ای سال 1399 که توسط بازرسین ویژه شرکت انجام خواهد شد، خبر داد .

در این جلسه همچنین برای انتخاب بازرسین ویژه شرکت و انتخاب بازرس شرکت در موضوع مواد 91 و 92 قانون مدیریت خدمات کشوری، تصمیم گیری شد .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی

    شركت آب منطقه‌ای خراسان رضوی یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات