ثبت 290 مورد مراجعات مردمی در ناحیه شهری شهیدبابایی
به گزارش روابط عمومی منطقه 2 شهرداری قزوین، فدایی فر با اشاره به مهمترین اقدامات انجام شده در ناحیه شهری شهیدبابایی این منطقه در خرداد امسال، اظهار کرد: منطقه 2 شهرداری قزوین همواره به دنبال اتخاذ سازوکارهایی است تا به وسیله آن مردم و شهروندان این منطقه بتوانند به راحتی دغدغهها، مشکلات و پیشنهادات خود را با مدیران منطقه مطرح کنند.
وی افزود: بر همین اساس شهروندان میتوانند با چهار روش ارتباط حضوری، مکاتبهای، تلفنی و سامانه 137 مشکلات خود را با شهرداری منطقه 2 در میان بگذارند.
مدیر منطقه 2 شهرداری قزوین با اشاره به تعداد مراجعات مردمی که در ناحیه شهری شهد بابایی به ثبت رسیده است، عنوان کرد: براساس آمارهایی که از طریق نرمافزار به دست رسیده است در خرداد امسال 290 مورد مراجعات مردمی در ناحیه شهری شهیدبابایی منطقه 2 شهرداری قزوین ثبت شده است.
فدایی فر گفت: از این آمار 63 مورد مراجعه حضوری، 33 مورد مکاتبه، 75 مورد تلفن و 119 مورد از طریق سامانه 137 انجام شده است که این آمار نشاندهنده کاهش حضور شهروندان در شهرداری منطقه 2 با توجه به شیوع بیماری کرونا و اجرای طرح فاصلهگذاری اجتماعی است.
وی افزود: همچنان تاکید مدیران و مسئولان منطقه بر پیگیری و بیان مطالبات شهروندان از روش های غیر حضوری است تا خطر بروز بیماری به حداقل برسد.
پایان پیام
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات