بازدید مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران از   ستاد ویژه...

بازدید مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران از ستاد ویژه...

مهندس محمد حاج رسولی ها مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با حضور در ستاد ویژه توسعه فناوری نانو کشور ضمن برگزاری جلسه با ریاست ستاد جناب آقای دکتر سرکار، از دستاوردهای فناورانه ستاد بازدید کرد.

جناب آقای مهندس حاج رسولیها مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو کشور بازدید نمودند و در این بازدید در جریان اقدامات و توانمندی­ها و امکانات ستاد در راستای کمک به توسعه فناوریها در بخش آب قرار گرفتند.

در این بازدید که در تاریخ 25 تیرماه سال جاری انجام گرفت جناب آقای دکتر سرکار ریاست ستاد ویژه نانو با اشاره به جایگاه ویژه فناوری نانو در دنیا که موجب شگفتی در دنیا شده است و همچنین کسب جایگاه پنجم کاربردی نمودن نتایج تحقیقات در کنار ابر قدرتهای علم و فناوری در جهان را، حاکی از پتانسیل بالای این فناوری در راستای ارتقای فناوریهای صنعتی می باشد. در این جلسه و بازدید آقای مهندس حاج رسولیها را  آقای مهندس ابراهیم نیا مدیر کل دفتر برنامه ریزی تلفیقی و آقای دکتر نوری ریس بخش تحقیقات کاربردی این شرکت و اقای مهندس قانع مشاور مدیر عامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور همراهی نمودند. مقرر شد نیازهای فناورانه بخش مدیریت منابع آب با همکاری ستاد احصا شود و با مشارکت دفاتر تخصصی شرکت مدیریت منابع آب، گسترش و توسعه فناوریها و کمک به تجاری سازی محصولات فناورانه دردستور کار شرکت مدیریت منابع آب ایران قرار گیرد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات