تاکید مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل بر تجهیز آزمایشگاه...

ظهر امروز چهارشنبه بیست و پنجم تیرماه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل به همراه عضو هئیت مدیره و مدیر و کارشناس مطالعات پایه منابع آب از آزمایشگاه شرکت بازدید کرد.

مهندس عباس جنگی مرنی بعد از بازدید از بخش های مختلف آزمایشگاه بر تجهیز آزمایشگاه مطالعات پایه منابع آب شرکت تاکید کرد و گفت: با تجهیز آزمایشگاه می توان با دقت کامل منابع آبی سطح استان را از لحاظ کیفیت رصد کرد.

مهندس جنگی مرنی با تاکید بر استفاده از آخرین تجهیزات روز آزمایشگاهی و دقت در تولید داده ها با استفاده از افراد متخصص، بر لزوم تاسیس آزمایشگاه استاندارد در ساختمان جدید شرکت آب منطقه ای تاکید کرد.

مدیر مطالعات پایه منابع آب و کارشناس آزمایشگاه در این بازدید توضیحاتی در خصوص روند تحویل نمونه های رسوب و آنالیز به آزمایشگاه و پارامترهای قابل سنجش ارائه نمودند .

مهندس مکرم معصومی، کارشناس آزمایشگاه شرکت در این بازدید گفت: با توجه به اینکه  آنالیز و رسوب نمونه های دریافتی از کل منابع آبی استان در این آزمایشگاه انجام‌میشود و نتایج حاصله در تعیین کیفیت منابع آبی برای مصارف مختلف و همچنین مطالعات طرحها آبی مورد استفاده میگیرد صحت و دقت آزمایشات از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات