مشکل شکستگی خط لوله انتقال آب شرب مشگین شهر رفع و آب وارد مدار...

پس از 24 ساعت تلاش شبانه روزی مدیر و کارکنان منابع آب شهرستان مشگین شهر، شکستگی لوله خط انتقال آب شرب مشگین شهر که بر اثر بارش شدید باران و رانش زمین دچار مشکل شده بود، رفع و آب وارد مدار بهره برداری شد.

مدیر امور منابع آب شهرستان مشگین شهر با اعلام این خبر افزود: با همکاری فرمانداری و پرسنل امور آب و فاضلاب شهرستان، مشکل قطعی چند ساعته آب شرب شهرستان با تلاشهای شبانه روزی وصل و وارد مدار بهره برداری شد.

مهندس ارسلان فرجی تصریح کرد: عصر روز سه شنبه بیست و چهارم تیر ماه به دنبال بارش ۲۷ میلی متری باران و جاری شدن سیل از بالادست روستای وله زیر که باعث آب شستگی و ایجاد رانش و تخریب خط انتقال از رودخانه خیاوچای به تصفیه خانه شده بود، به همت همکاران ترمیم و مشکل قطعی آب شرب شهر مشگین رفع شد.

وی اضافه کرد: در پی بارش بی سابقه باران و ایجاد سیل موجب تخریب قسمتی از خط انتقال آب از رودخانه خیاوچای به تصفیه خانه شده بود که با تلاش شبانه روزی همکاران امور منابع آب و آب و فاضلاب شهرستان مشگین شهر در ساعت 20 عصر امروز رانش اصلاح و مشکل موجود رفع شد.

مهندس حسن کروبیان، نماینده مجری طرح آبرسانی به مشگین شهر نیز در این خصوص گفت: محل رانش اتصال لوله قدیم به جدید در منطقه جین دره سی بوده که با انحراف سیل از مسیل به طرف خط انتقال باعث رانش و آب شستگی زیر خط انتقال وتخریب این خط شده بود که با تلاش ۲4 ساعته این خط اصلاح و ترمیم شد و آب از رودخانه خیاو چای به تصفیه خانه انتقال یافت .

گفتنی است از عصر دیروز و بعد از وقوع این حادثه فرماندار شهرستان مشگین شهر و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اردبیل به همراه تعدادی از مدیران و کارشناسان شرکت در محل حضور یافته و از نزدیک در جریان مشکل موجود قرار گرفته و بر تسریع عملیات ترمیم خط لوله تاکید کردند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات