قدردانی نماینده مردم شریف پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار در مجلس...

به دنبال وقوع سیلاب در شهرستانهای شمالی استان و تلاش شبانه روزی دستگاههای اجرایی و نهادهای ذیربط به ویژه امور منابع آب مغان (شرکت آب منطقه ای اردبیل) و شرکت بهره برداری از شبکه آبیاری مغان برای مدیریت مناسب سیلاب، نماینده مردم شریف پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی پیام قدردانی منتشر کرد.

در متن صادر شده توسط دکتر عباس جهانگیرزاده آمده است: «شدت باران و رگبار دیروز موجب جاری شدن سیل در بخشی از منطقه شده و خساراتی را به بخش‌های کشاورزی و مسکونی و تاسیساتی مردم و منطقه وارد ساخت .

به محض اطلاع از این رخداد نگران حال و جان مردم عزیز و ما یملک آنان شده و مدام پیگیر اخبار و اقدامات لازم بودم که بحمدالله با توجهات خداوند متعال و مدیریت به موقع و خوب عوامل زیربط و همکاری مردم فهیم، سیلاب دیروز و دیشب علی رغم خساراتی کم و بیش به خوبی کنترل شده و از خسارات زیاد جلوگیری بعمل آمد .

بدینوسیله بر خود وظیفه میدانم از تمامی نهادها، فرمانداران، بخشداران، دهیاران و شوراها، امور آب مغان، آب و فاضلاب، هلال احمر، نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران که با حضور بموقع و اقدامات شبانه روزی که انصافا با تمام قوا و امکانات جان فشانی نمودند تا مردم عزیزمان متحمل خسارات زیادی نشوند، و همچنین از مردم غیور منطقه که با امکانات و ادوات شخصی با عوامل دولتی همکاری نمودند صمیمانه و خالصانه تشکر و قدردانی مینمایم .

یقینا اقدامات لازم جهت برآورد خسارات  و پیگیری‌های لازم در این خصوص انجام خواهد شد . »

گفتنی است تمامی پرسنل و ماشین آلات امور منابع آب مغان و شرکت بهره برداری از شبکه آبیاری مغان به همراه سایر امکانات موجود در منطقه از قبل از وقوع سیلاب با حضور در مسیرهای مختلف شبکه آبیاری مغان و بازگشایی دهانه پل ها و محل های پر خطر، تمامی تلاش خود را بکار بستند تا از شدت خسارات به اماکن مسکونی و زمین های کشاورزی در منطقه کاسته شود و سیلاب را مدیریت مناسب تری نمایند .

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل

    شركت آب منطقه‌ای اردبیل یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات