قدردانی نماینده مردم شریف پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار...

قدردانی نماینده مردم شریف پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار...

به دنبال وقوع سیلاب در شهرستانهای شمالی استان و تلاش شبانه روزی دستگاههای اجرایی و نهادهای ذیربط به ویژه امور منابع آب مغان (شرکت آب منطقه ای اردبیل) و شرکت بهره برداری از شبکه آبیاری مغان برای مدیریت مناسب سیلاب، نماینده مردم شریف پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی پیام قدردانی منتشر کرد.

در متن صادر شده توسط دکتر عباس جهانگیرزاده آمده است: «شدت باران و رگبار دیروز موجب جاری شدن سیل در بخشی از منطقه شده و خساراتی را به بخش‌های کشاورزی و مسکونی و تاسیساتی مردم و منطقه وارد ساخت .

به محض اطلاع از این رخداد نگران حال و جان مردم عزیز و ما یملک آنان شده و مدام پیگیر اخبار و اقدامات لازم بودم که بحمدالله با توجهات خداوند متعال و مدیریت به موقع و خوب عوامل زیربط و همکاری مردم فهیم، سیلاب دیروز و دیشب علی رغم خساراتی کم و بیش به خوبی کنترل شده و از خسارات زیاد جلوگیری بعمل آمد .

بدینوسیله بر خود وظیفه میدانم از تمامی نهادها، فرمانداران، بخشداران، دهیاران و شوراها، امور آب مغان، آب و فاضلاب، هلال احمر، نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران که با حضور بموقع و اقدامات شبانه روزی که انصافا با تمام قوا و امکانات جان فشانی نمودند تا مردم عزیزمان متحمل خسارات زیادی نشوند، و همچنین از مردم غیور منطقه که با امکانات و ادوات شخصی با عوامل دولتی همکاری نمودند صمیمانه و خالصانه تشکر و قدردانی مینمایم .

یقینا اقدامات لازم جهت برآورد خسارات  و پیگیری‌های لازم در این خصوص انجام خواهد شد . »

گفتنی است تمامی پرسنل و ماشین آلات امور منابع آب مغان و شرکت بهره برداری از شبکه آبیاری مغان به همراه سایر امکانات موجود در منطقه از قبل از وقوع سیلاب با حضور در مسیرهای مختلف شبکه آبیاری مغان و بازگشایی دهانه پل ها و محل های پر خطر، تمامی تلاش خود را بکار بستند تا از شدت خسارات به اماکن مسکونی و زمین های کشاورزی در منطقه کاسته شود و سیلاب را مدیریت مناسب تری نمایند .

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات