«تور ارگ» و آشنایی با پاتوق‌های ادبی و هنری مشهد

«تور ارگ» و آشنایی با پاتوق‌های ادبی و هنری مشهد

«تور ارگ» و آشنایی با پاتوق‌های ادبی و هنری مشهد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، صدرا یوسفی با بیان این خبر اظهار کرد: خیابان ارگ در روزگاری، مرکز هنرهای نمایشی مشهد به شمار می‌رفت و ۹ سینمای فعال در دل خود داشت. همچنین پیشینه صد سال فعالیت در حوزه تئاتر، در این خیابان به ثبت رسیده است. از این رو اجرای برنامه‌های «هفته ارگ» به همت دبیرخانه چهارسوق مشهد که مستقر در فرهنگسرای بهشت است، در دستور کار قرار گرفت.
وی با اشاره به نخستین برنامه این هفته افزود: نخستین برنامه، به پخش زنده اینستاگرامی با حضور سید محمد بهشتی و سعید مهر پویا اختصاص داشت که در روز دوشنبه، ۲۳ تیرماه برگزار شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بیان کرد: برگزاری تور ارگ، دومین برنامه‌ای بود که بعدازظهر سه‌شنبه، ۲۴ تیرماه مورد اجرا قرار گرفت و میزبان حضور تعدادی از شهرسازان، معماران، فیلمسازان و دیگر گروه‌های مرتبط بود.
یوسفی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برپایی تور ارگ گفت: این تور که با تعداد افراد محدود و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برپا شد، بازدیدکنندگان را با بناهای تاریخی، بُعد هویتی و پاتوق‌های ادبی و تاریخ صدساله سینما و تئاتر در خیابان ارگ مشهد آشنا کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات