رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر شیراز: طرح احداث تقاطع غیر همسطح جام جم بازنگری می‌شود

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر شیراز: طرح احداث تقاطع غیر همسطح جام جم بازنگری می‌شود

دکتر «نواب قائدی» تصریح کرد: بر این اساس مقرر شد ظرف مدت یکماه طراحی معماری پل روگذر، طرح پلان هندسی تقاطع و طراحی سازه پل‌ها انجام و گزارش آن به کمیسیون ارائه شود .

وی مساعدت و همکاری صدا و سیمای فارس در اجرای این پروژه را مهم برشمرد و بیان داشت: از آنجا که این تقاطع در ابتدای بزرگراه سپهبد شهید سلیمانی احداث می‌شود، بخشی از آن از مقابل صدا و سیما می‌گذرد که مساعدت صدا و سیمای فارس در بحث تملک و آزادسازی مسیر می‌تواند کلنگ زنی و شروع عملیات اجرایی پروژه را تسریع بخشد.

قائدی در بخش دیگری از سخنان خود از افزایش حق الزحمه رانندگان استیجاری شهرداری خبر داد و گفت: باتوجه به مراجعات و درخواست‌های مکرر رانندگان استیجاری، این موضوع نیز در جلسه‌ای با حضور اعضای کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک مطرح و پس از بررسی‌های لازم با افزایش حقوق رانندگان استیجاری موافقت شد تا ضمن کمک به معیشت آنها شاهد آرامش خاطر و سلامت روحی و روانی آنها باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز همچنین در خصوص نرخ کرایه جابجایی مسافر در ناوگان اتوبوس، مینی‌بوس و تاکسی شهر شیراز گفت: لایحه تعیین نرخ کرایه جابجایی مسافر در شبکه حمل‌ونقلی نیز در کمیسیون بررسی و به صحن شورا ارائه شد که روز گذشته با رای موافق اکثریت اعضا به تصویب رسید.

قائدی با اشاره به حذف دریافت کرایه نقدی در کلیه ناوگان اتوبوس و مینی بوس، اظهار داشت: با توجه به تشدید ویروس کرونا و لزوم حفظ سلامتی شهروندان و رانندگان مقرر شد در صورت خرابی دستگاه کارتخوان در اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها نیز از مسافران کرایه‌ای دریافت نشود.

عضو شورای شهر شیراز یادآور شد: ضرورت دارد شهرداری شیراز این موضوع را به نحو مقتضی اطلاع‌رسانی کند.

پایان خبر/

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر شیراز

    منبع خبر

    شورای شهر شیراز

    شورای شهر شیراز یک شورای شهر در شهر شیراز می باشد

      نظرات