تهیه و نصب مبلمان شهری در مسیر حاشیه دریاچه R1 باراجین

تهیه و نصب مبلمان شهری در مسیر حاشیه دریاچه R1 باراجین

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین، مدیرعامل این سازمان عنوان کرد: با توجه به اجرای پروژه ی مخزن یا دریاچه R1 باراجین توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری قزوین، طی جلسه ای تجهیز مسیر حاشیه دریاچه به مبلمان شهری به سازمان زیباسازی واگذار شد.

وی ادامه داد: پس از بازدید میدانی و بررسی کاربری تفریحی محیط، چند نمونه نیمکت، گلجای و سطل زباله برای نصب در محل پروژه پیشنهاد شد. مبلمان پیشنهاد شده شامل مجموعه کاملی از نیمکت های پشتی دار و بدون پشتی بتنی است که به صورت مدولار و گروهی طراحی شده، است.

این مسئول تصریح کرد:  این مجموعه امکان چیدمان های متنوع و متناسب با فرم مواج حاشیه دریاچه و همچنین عرض متغیر مسیر دارد.

قاسمی بیان کرد: گلجای های استوانه با ابعاد بزرگ و سطل زباله با طرح هماهنگ با نیمکت ها به میزان لازم در محوطه جانمایی شده است.

این مدیرشهری یادآور شد: جنس این مجموعه از بتن الیافی پرمقاومت بوده و دارای ویژگی های مهم مانند دوام زیاد (با توجه به قرارگیری در محیط خارج از شهر و اختلاف دمایی زیاد در تابستان و زمستان)، قابلیت ساخت فرم های متنوع با کیفیت بالا، سازگاری با اقلیم، هزینه ساخت مناسب و همچنین دارا بودن رنگ خنثی و هماهنگ با زمینه است.

وی اضافه کرد: حدود 150 نیمکت پشتی دار، 42 نیمکت بدون پشتی، 15 گلجای و 22 سطل زباله در راستای تجهیز مسیر حاشیه دریاچه R1 باراجین نصب شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات