به دستور رئیس سازمان برنامه و بودجه 700 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل تونل زره در چهارمحال و بختیار...

به دستور رئیس سازمان برنامه و بودجه 700 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل تونل زره در چهارمحال و بختیار...

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری، محمد باقر نوبخت ضمن بازدید از تونل، روند اجرای آن را بررسی و ضمن اخذ تعهد تکمیل تونل و مسیرهای دسترسی تا دهه فجر سال جاری، با اختصاص مبلغ 700 میلیارد ریال به این پروژه موافقت کرد. احداث تونل زره به طول 1480 متر در مسیر شلمزار به ناغان از سال 1384 آغاز و با پیشرفت حفاری 75 درصدی و19 درصدی مسیرهمراه است و با ساخت آن، این مسیر 25 کیلومتر کوتاه تر خواهد شد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه همچنین در آیین کلنگ زنی کنارگذر شمالی بروجن، ضمن تأکید بر احداث این پروژه تا دهه فجر امسال، مبلغ 400 میلیارد ریال اعتبار به این پروژه اختصاص داد. کنارگذر شمالی بروجن به طول هشت کیلومتر بصورت چهارخطه احداث و حجم قابل توجهی ازترافیک عبوری داخل این شهر را کاهش خواهد داد.
کلنگ زنی مسیر دسترسی اصلی بیمارستان 239 تختخوابی ولیعصرعج بروجن در حاشیه افتتاح رسمی ساختمان این بیمارستان، از دیگر برنامه های معاون رئیس جمهور در سفر به چهارمحال و بختیاری بود. وی در این آیین به شرط تعهد پایان احداث این مسیر تا پایان سال جاری، مبلغ 150میلیون ریال به آن اختصاص داد. مسیر دسترسی بیمارستان جدید بروجن شامل سطح پل سازی به زیربنای 700 متر مربع، دیوارسازی به طول 150متر و 14 هزار متر مکعب عملیات خاکی می باشد.
نوبخت همچنین در سفر به این استان از پروژه باند دوم سه راهی گندمان ـ بلداجی در شهرستان بروجن بازدید کرد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختيارى

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختيارى

    اداره کل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختيارى یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات