توسعه صنعت زیرساختی برق در روستاهای خمین ضروری است

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه صنعت زیرساختی برق در روستاهای خمین ضروری است.

علیرضا نظری در نشست هم اندیشی با مدیران ارشد صنعت توزیع برق استان و شهرستان خمین افزود:امیدواریم با تلاشی که مجموعه مدیران و متخصصین انرژی در استان اعم از صنعت برق و سایر صنایع دارند تابستانی با مشکلات کمتر در پیش داشته باشیم، علاوه بر گذران این تابستان دستاورد بزرگ تر ما نهادینه کردن رویه های صحیح تر مصرف در جامعه صنعتی و دیگر گروه های مصرفی باشد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی هم در این جلسه افزایش رضایتمندی مشترکان را از اهداف واستراتژی‌های شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی عنوان کرد و گفت: این شرکت با ترسیم چشم‌اندازو تدوین اهداف خرد و کلان و با توجه به ارزش‌های اخلاقی سازمان همواره در راستای افزایش رضایتمندی ذی‌نفعان و ارتقای کیفیت خدمات تحویلی می‌کوشد.

مهندس  محمد اله داد با بیان اینکه اصلاح و بهینه سازی شبکه 120 روستا در سنوات گذشته انجام شده است ،افزود: اصلاح و بهینه سازی شبکه 20 روستا در دستور کاری سال جاری این شرکت قرار دارد.

وی افزایش هزینه های اجرایی و تجهیزات برق در راستای افزایش نرخ ارز ، کمبود نقدینگی و کاهش وصول مطالبات را از مهمترین چالش های پیشرو صنعت توزیع برق استان دانست.

در این نشست برضرورت ایجاد زیر ساخت برق در منطقه قورچی باشی با توجه به وجود متقاضیان تاکید ودر خصوص مسائل مرتبط شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات