اصلاح 12 کیلومتر شبکه اصلی برق فشار متوسط  75 روستا و شهر سرفاریاب در کهگیلویه و بویراحمد

اصلاح 12 کیلومتر شبکه اصلی برق فشار متوسط 75 روستا و شهر سرفاریاب در کهگیلویه و بویراحمد

» مُدیر برق شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد از اصلاح و بهینه سازی 12 کیلومتر شبکه برق فشار متوسط 75 روستا و شهر سرفاریاب در این شهرستان با مشارکت سه گروه عملیاتی و اتفاقاتی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان، " سید محمد برزین زاده " با بیان این مطلب گفت: متاسفانه طول خط برقرسانی به این روستاها و شهر سرفاریاب بدلیل پراکندگی و سخت گذر بودن دارای مشکلات فراوانی در بحث نوسان و افت ولتاژ بود.

وی با تشریح اقدامات صورت گرفته برای رفع این مشکلات، اظهارداشت: سه تیم عملیاتی و اتفاقاتی در چند مرحله توانست خط 12 کیلومتری شبکه فشار متوسط برقرسانی به 75 روستا و شهر سرفاریاب شهرستان چرام را بطور کامل اصلاح و بهینه سازی کند.

مُدیر برق شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد از تعویض 70 مقره ، 15 کراس آرم و قطع شاخه های متعدد مزاحم درختان برای اجرای این پروژه مهم عنوان و خاطرنشان کرد: در ایام تابستان با افت و نوسانات و در زمستان با خاموشی ها در این خط مواجه بودیم.

برزین زاده با بیان اینکه برای اصلاح و بهینه سازی این خط حدود یکی میلیارد ریال هزینه شده است، یادآورشد: حدود 2 هزار اشتراک برق در بخش سرفاریاب شهرستان چرام وجود دارد. لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات