انجام بیش از 1170 متر پیاده روسازی آسفالت و کفپوش در ناحیه آزادگان

انجام بیش از 1170 متر پیاده روسازی آسفالت و کفپوش در ناحیه آزادگان

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، فدایی‌فر با اشاره به ساخت پیاده‌رو آسفالت و کفپوش در ناحیه شهری آزادگان قزوین که در خردادماه امسال انجام شده است، اظهار کرد: یکی از فعالیت هایی که منطقه دو شهرداری قزوین در خرداد ماه امسال آن را ادامه داده است پروژه پیاده روسازی آسفالت و کفپوش است.

وی افزود: در این مدت، در ناحیه شهری آزادگان منطقه دو شهرداری قزوین یک هزار و 170 مترمربع پیاده‌رو سازی آسفالت انجام شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: همچنین در خرداد ماه امسال، در این ناحیه شهری  6 متر مربع هم پیاده رو سازی کفپوش انجام شده است.


وی هدف از اجرای این پروژه را ارتقای کیفیت معابر و مناسب سازی پیاده‌روها به منظور تسهیل در عبور و مرور عابران و زیباسازی معابر عنوان کرد و افزود: منطقه دو شهرداری قزوین تمام تلاش خود را برای افزایش رضایتمندی شهروندان و افزایش استانداردهای شهری انجام می دهد.

فدایی فر خاطرنشان کرد: منطقه دو شهرداری قزوین فعالیت ویژه ای را در زمینه پیاده رو سازی آسفالت و کفپوش در دو ناحیه شهری آزادگان و شهیدبابایی انجام داده است که در زمان های مشخص گزارش این اقدامات منتشر می شود.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات