برخورد با استفاده كنندگان برق غير مجاز در استان ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان البرز بهنام بيات، گفت: با متخلفان طبق قانون مجازات استفاده كنندگان غيرمجاز از آب، برق، تلفن، فاضلاب و گاز، مصوب 1396 برخورد قانوني مي شود.
بيات با بيان اينكه استفاده از برق به صورت غيرمجاز امري غيرشرعي و استفاده از اموال بيت المال است و از طريق مراجع قانوني با متخلفان به شدت برخورد مي شود، تصريح كرد: از ابتداي سال تاكنون 4356 مورد انشعاب غيرمجاز در استان شناسايي كه منجر به احياء انرژي و وصول شده است.
وي اضافه كرد: استفاده غيرمجاز از نيروي برق موجب هدر رفت انرژي مي شود و به دنبال آن خسارات فراواني به اقتصاد ملي وارد خواهد كرد.
وي با اشاره به اينكه با استفاده كنندگان از برق هاي غيرمجاز به شدت برخورد قانوني مي شود گفت: با برنامه ريزي هاي منسجم و هدفمند 15اكيپ عملياتي 3 نفره بازرسي برق متشكل از سيمبان، راننده، كارشناس برق، كارشناس حقوقي و پليس در سطح استان و استفاده از كليه ظرفيتهاي بهره برداري ديگر با خاطيان كه به هر شكلي در انشعابات غيرمجاز دخيل هستند در چارچوب قانون برخورد جدي خواهد شد.
بهنام بيات با اشاره به اينكه فعاليت اين شركت در راستاي صيانت از حقوق شهروندان و حفظ اموال بيت المال است، از شهروندان گرامي تقاضا مي شود استفاده كنندگان برق غيرمجاز در اين استان را از طريق شماره تماس 33121 با درج كد 5 سامانه پيام گير ما معرفي، تا ضمن استفاده از مزاياي تشويقي طرح مذكور كه معادل " مبلغ 2 الي 10 ميليون تومان" است، ما را در تامين برق مطمئن و پايدار ياري نمايند.
لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات