شهردار یاسوج: بسیاری از کدهای درآمدی شهرداری ها حذف شده است/ توسعه شهرها در گرو حمایت دولت

شهردار یاسوج: بسیاری از کدهای درآمدی شهرداری ها حذف شده است/ توسعه شهرها در گرو حمایت دولت

شهردار یاسوج در دیدار با مدیرکل امورمالیاتی کهگیلویه وبویراحمد گفت اعتبارات اختصاصی از محل ارزش افزوده به شهرداری نقش موثری در اجرای طرحهای عمرانی دارد.

به گزارش روابط عمومی، نستهن مقدم اعتبارات تزریقی از محل مالیات بر ارزش افزوده را حیاتی دانست برای شهرداری ها و عمران شهری و تصریح کرد که بسیاری از کدهای درآمدی شهرداری حذف شده وبرای توسعه خدمات عمومی درشهرها به حمایت بیشتر دولت بویژه از محل مالیات برارزش افزوده نیاز است.

وی اظهار کرد: همکاری با اداره کل امور مالیاتی در زمینه شناسایی منابع جدید مالیاتی و افزایش درآمدهای مالیاتی با معرفی فعالان اقتصادی و مجریان هرگونه ساخت وساز و دیگر طرحهای عمرانی طرف قرارداد و خدمات با شهرداری به امور مالیاتی برای وصول مالیات و انجام تکالیف قانونی این بخش در اولویت شهرداری است، زیرا با شناسایی ومعرفی صاحبان سرمایه ودرآمد درشهرها به امورمالیاتی بستر خوبی برای جلوگیری از فرار مالیاتی،تامین منابع درآمدی بیشتر وکمک به توسعه خدمات عمومی از طریق اعتبارات مالیات براررزش افزوده است .

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: در سال جاری با وجود رکود فعالیت های اقتصادی بدلیل بیماری کرونا بیش از 28 میلیارد ریال اعتبار مالیات برارزش افزوده بین دهیاری ها وشهرداری ها،فرمانداری ها توزیع شد.

محمدعلی غفاری خواستار همکاری بیشتر شهرداری ها ودهیاری ها برای شناسایی منابع جدید مالیاتی در جهت جلوگیری از فرارمالیاتی، وافزایش درآمدهای مالیاتی استان شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یاسوج

    منبع خبر

    شهرداری یاسوج

    شهرداری یاسوج یک شهرداری در شهر یاسوج می باشد

      نظرات