کارکنان آبفا شیراز با برپایی ایستگاه تست کووید ۱۹ غربالگری شدند

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، محمدعلی شرفی با اشاره به اقدامات شرکت براي کمک به گسستن زنجيره انتقال، سرايت و مبارزه براي از بين بردن ويروس کرونا خاطرنشان کرد: دفتر مديريت بحران، پدافند غیرعامل و HSE به‌منظور جلوگیری از ابتلای کارکنان به کویید 19 اقدامات جدی و بی‌وقفه انجام داده است.

وی بابیان اینکه از ابتدای برپایی ایستگاه تست کووید ۱۹ تا پایان این استقرار از تمام همکاران در ساختمان اداری شرکت تست انجام‌شده است گفت: برپایی ایستگاه تست کووید ۱۹ با تأکید مدیرعامل و پشتیبانی معاونت مالی و پشتیبانی و نیز همکاری تمام واحدها برای انجام این تست با مکاتبه و هماهنگی با آزمایشگاه مورد تائید وزارت بهداشت و علوم پزشکی انجام شد.

وی با تأکید بر الزام همکاران و ارباب‌رجوعان به استفاده ماسک در ساختمان اداره افزود: نظافت دست‌ها و فاصله‌گذاری  اجتماعی  و استفاده از ماسک از مقدمات پیشگیری از ابتدا این ویروس مهلک است.

مدیر بحران، پدافند غیرعامل و HSE آبفا شیراز عنوان کرد: ازآنجاکه کووید 19 ویروس نوپدیدی است،‌ اطلاعات دقیق و جامعی در رابطه با درصد ایمنی و مدت‌زمان ایمن بودن بدن پس از تولید آنتی‌بادی آن در دسترس نیست.

وی ابراز داشت: از زمان اعلام رسمی شیوع ویروس کرونا تاکنون، آبفا شیراز با عنایت به لزوم پیشگیری از ابتلا و مقابله با این ویروس سیاه، اقدامات قابل توجهی چون ساخت و نصب حوضچه حاوی مواد ضدعفونی، نصب و راه‌اندازی ‌دستگاه ضدعفونی‌کننده پدالی در مبادی ورودی ساختمان مرکزی، تصفیه‌خانه آب و پنج مناطق، توزیع روزانه ماسک، مواد ضدعفونی‌کننده و دستکش و اجرای طرح دور کار و ... انجام داده است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب شیراز

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب شیراز

    شرکت آب و فاضلاب شیراز

    شرکت آب و فاضلاب شیراز یک شرکت در شهر شیراز می باشد

      نظرات