سفر مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرستان نطنز

سفر مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرستان نطنز

به منظور پیگیری طرح‌های راه و شهرسازی انجام شد:
سفر مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به شهرستان نطنز
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان به همراه جمعی از مسئولین شهرستان نطنز، از پروژه‌های در دست احداث این شهرستان بازدید بعمل آورد و در خصوص تسریع اجرای پروژه‌ها رهنمودهای لازم را ارئه نمود.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان، در این سفر نیم‌روزی ضمن بررسی مسائل و مشکلات شهرستان‌ نطنز، جهت رفع موانع، راهکارهایی مرتبط با حوزه‌های کاری مختلف این اداره کل ارائه شد.
علیرضا قاری قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در حاشیه بازدید از جاده بادرودکاشان، این محور را یکی از راه‌های پرخطر محورهای مواصلاتی عنوان کرد و اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی برای احداث باند دوم محورمواصلاتی بادرودکاشان انجام شده و خوشبختانه بخش زیادی از این پروژه انجام شده است.
وی افزود: باند دوم جاده کاشان - بادرود به طول 53 کیلومتر است که 35 کیلومتر آن در حوزه کاشان و 18 کیلومتر آن در حوزه نطنز قرار دارد. که از کل 18 کیلومتر باند دوم این محور، 10 کیلومتر آن توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به واسطه شرکت پیمانکاری احداث شد که دارای نواقصی از جمله افتادگی پشت پل‌ها، عدم شانه خاکی و غیره است و هشت کیلومتر باقیمانده توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان بدون عیب و نقص احداث شده است و به اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تحویل شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: در خصوص مشکلاتی که برای آن ۱۰ کیلومتر پیش آمده است پیگیری‌های لازم را انجام دادیم و مقرر است پیمانکار فعلی مراتب تحویل و تحول را انجام دهد تا پروژه به پیمانکار جدید جهت اجرای کار واگذار شود.
وی با بیان اینکه جاده بادرود- کاشان یکی از پر رفت و آمدترین محورهای منطقه بوده و مسیر جاده ترانزیت تهران- بندرعباس نیز محسوب می‌شود، جهت تسریع اجرای پروژه‌ ورفع موانع و مشکلات، رهنمودهای لازم را ارئه نمود. و ابزاز امیدواری کرد با افتتاح و بهره‌برداری از این محور تصادفات در این جاده به میزان قابل توجهی کاهش یابد.
قاری‌قران طی سفر به شهرستان نطنز و در نشستی که با حضور نماینده مردم شریف نطنز در مجل‌شورای‌اسلامی، فرماندار و شورای اسلامی این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد: مسائل و مشکلات پیرامون پروژه‌های راه و شهرسازی این شهرستان، مشکلات "جاده خالدآبادده آباد"، "جاده بادرودنطنز"، ایجاد شهرک جدید و مسکن را مورد بررسی قرار داد.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

    اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات