قدرداني مديرعامل توانير از تدابيراستانداران در ...

به گزارش پايگاه خبري توانير ،  مهندس محمد حسن متولي زاده مديرعامل شركت توانير با صدور پيامي، از تدبير به هنگام استانداران كشور كه با اجراي برنامه هاي مديريت مصرف انرژي و نيز از طريق هماهنگي لازم با دستگاه هاي اجرايي استاني براي مديريت صحيح مصرف برق همكاري شايسته اي با صنعت برق كشور داشتند قدرداني نمود.
در اين پيام آمده است: تمامي تلاشگران صنعت برق كشور در طي اين روزهاي گرم سال و با وجود شرايط كرونايي حاكم بر كشور، بدون لحظه اي وقفه با حداكثر ظرفيت در تأمين برق مردم عزيز در تلاش هستند. باتوجه به اينكه بر اساس تحليل داده هاي هواشناسي، اين هفته تابستان بسيار گرم و فراتر از انتظاري در خوزستان حاكم است و گرمتر شدن هوا علاوه بر اينكه بر تأسيسات برق رساني فشار مضاعفي وارد مي كند، ميزان مصرف برق نيز به صورت فزاينده اي افزايش مي يابد.

علاوه بر اهميت حياتي برق براي بيمارستان ها و مراكز درماني ، هموطنان عزيزي هم هستند كه در منازل خود دوران قرنطينه براي بهبودي ابتلا به كرونا را سپري مي كنند و تأمين برق بدون لحظه اي توقف در كشور وضعيت اضطراري و حياتي به خود گرفته است . در اين ميان تدبير استانداران گرانقدر كشور در مديريت ساعت كاري ادارات و تاكيد بر مديريت مصرف بهينه انرژي برق در سازمان ها، ادارات و شركت هاي استان متبوع خود و نيز اعمال محدوديت هاي مقطعي در روزهاي بسيار گرم در برخي از استانهاي جنوبي كشور، نقش بسيار ارزنده در استمرار تأمين برق پايدار در كشور ايفا مي كند و اين حسن همراهي استانداران و همكاري مردم عزيز اقدام بسيار شايسته و قابل تقديري است و در اين شرايط حساس، دلگرمي مجموعه تلاشگران صنعت برق كشور را براي تأمين بي وقفه برق مردم ايران اسلامي مضاعف مي كند.

گفتني است در روز شنبه 28 تيرماه 99 ركورد مصرف برق در كشور شكسته شد و بيش از 300 مگاوات مصرف برق در كشور به نسبت سال گذشته فراتر رفت.

عبور مصرف برق در كشور به بيش از 58 هزار مگاوات و نزديك شدن ميزان مصرف به حداكثر ميزان توليد برق در كشور، صنعت برق را وارد مرحله اضطراري كرده و با توجه به گرماي بسيار زياد و پيش بيني تداوم آن در اين هفته در بسياري از نقاط كشور، لزوم همراهي حداكثري مشتركان عزيز در مديريت مصرف برق و به خصوص در ساعات 13 تا 17 در طي هفته جاري نقش بسيار موثر و اثر گذاري در عبور موفق از اين هفته گرم و دوره اوج مصرف امسال خواهد داشت.


لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات