انتخاب شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر به عنوان دستگاه برتر...

انتخاب شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر به عنوان دستگاه برتر...

در جلسه امروز شورای اداری استان از شرکت سهامی آب منطقه ای به عنوان دستگاه برتر عمرانی استان بوشهر در سال 1398، توسط استاندار تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر، در این جلسه استاندار بوشهر ضمن انتخاب مهندس علی محمدی به عنوان مدیر برتر عمرانی استان، از اقدامات ارزشمند شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر تقدیر نمود.

در این لوح که به امضا عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر رسیده، آمده است:

با عنایت به اینکه کیفیت خدمات ارائه شده توسط دستگاه های دولتی به عنوان یکی از شاخصه های اصلی سنجش کارآمدی و رشد نظام اداری تلقی و موجب افزایش اعتماد عمومی و حرکت در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری می گردد.

لذا از جنابعالی که به عنوان مدیر برتر در حوزه عمرانی استان در سال 98 شناخته شده اید به پاس زحمات و تلاش های مسئولانه و بی شائبه در عرصه خدمت به مردم شریف و نجیب استان بوشهر صمیمانه تشکر و قدردانی به عمل می آید.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر نیز در حاشیه این جلسه اظهار داشت: این موفقیت با تلاش گروهیِ کلیه پرسنل شرکت میسر گردیده و فعالیت جمعی از برترین مهندسین و مدیران موجب اعتلای روزافزون صنعت آب استان شده است.

مهندس علی محمدی با اشاره به بخشی از اقدامات عمرانی شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر در سنوات اخیر گفت: هم اکنون بیش از 10 سد بزرگ، کوچک و بند در استان بوشهر در حال ساخت می باشد و این مهم، استان بوشهر را به کارگاهی عظیم از طرح های توسعه منابع آب تبدیل نموده است.

وی افزود: سدهای دالکی، باغان، خاییز و دشت پلنگ به عنوان چهار سد بزرگ و همچنین سدهای اخند، ارغون و طرح های کنترل سیلاب شبانکاره به عنوان سدهای متوسط و کوچک استان بوشهر از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردارند.

محمدی خاطرنشان کرد: طرح تحول کشاورزی دشتستان (نخلستان)، ایستگاه پمپاژ حاج مهدی و شبکه آبیاری و زهکشی دالکی-کلل از دیگر طرح های این شرکت در راستای مدیریت مصرف بهینه آب و ارتقاء بهره وری مصرف آب در حوزه کشاورزی می باشد.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه ای بوشهر گفت: در سال 1398 نیز بند محور 12 شبانکاره، سد قیزقلعه، مدرن سازی کانال های آبیاری دشت دالکی، افزایش ظرفیت سد سنا و سد تنگ ارم به بهره برداری و آبگیری رسیده اند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات