نشست بررسی افزایش ایمنی...

نشست بررسی افزایش ایمنی معابر شهری با اجرای جداکننده ها با حضور دستگاه های خدمات رسان در دفتر مدیریت مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد - جلسه ای در خصوص بررسی افزایش ایمنی معابر با اجرای رفوژهای میانی معابر در دفتر مدیریت مهندسی و ایمنی ترافیک برگزار شد.

در این جلسه که با حضور نمایندگان دفتر فنی استانداری، اورژانس، رئیس پلیس راهور، معاون سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری، مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک و تعدادی از کارشناسان ترافیک تشکیل شد، موارد زیر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت:

  • لیست رفوژگذاری اعلام شده توسط پلیس راهور جهت بررسی و اظهارنظر کارشناسی به سازمان فوریت های پزشکی اورژانس 115 و سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی ارسال گردد.
  • محل های اعلام شده توسط کمیته ای متشکل از نماینده مشاور شهرداری، نماینده مهندسی و ایمنی ترافیک، دفتر فنی استانداری و پلیس راهور استان بازدید و کارشناسی گردد و در خصوص رفوژگذاری یا سایر راهکارهای مناسب تصمیم گیری گردد.
  • گزارشات کمیته فنی و اظهار نظر کارشناسی اورژانس و سازمان آتش نشانی طی جلسه ای مشترک بررسی و طی اولویت بندی به شورای ترافیک استان جهت تصمیم گیری ارسال گردد.

در پایان مقرر گردید که در جلسه آتی اعضای کمیته فنی نتایج کارشناسی انجام شده و جزئیات نوع و علت تصادفات و راهکارهای پیشنهادی را مورد بحث و بررسی قرار دهند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات