بازدید سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان از اداره منابع آب کردکوی،...

سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان در راستای بررسی روند رسیدگی به امور مردم و طرح های توسعه منابع آب ، از اداره منابع آب کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان بازدید بعمل آورد .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس حسن درویشی رئیس امور منابع آب کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در این بازدید ضمن قدردانی از حضور سرپرست شرکت ،گزارشی از وضعیت منابع آب و فعالیتهای جاری طرح های در حال انجام کنونی  و روند رسیدگی به پرونده ها در شهرستان را ارائه کرد.

سرپرست شرکت آب منطقه ای گلستان نیز دراین جلسه، ضمن تشکر از رئیس و همکاران اداره منابع آب کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در راستای خدمات رسانی به مردم ، اظهار کرد: مدیریت بدون تدبیر، جامعه و نظام را با مشکل مواجه می سازد، و لازم است مدیران و همکاران در امورها، خدمت رسانی به مردم در کمترین زمان را سرلوحه کار خود قراردهند و تبادل تجارب  وتعامل باهم را رمز  موفقیت در انجام امور بدانند .

مهندس سید محسن حسینی افزود: انتقال این ادره به مکان جدید ، شرایط کاری را لهبود بخشیده و امیدواریم به یاری خداوند در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم این چهار شهرستان ، مشکل احداث ساختمان مناسب برای اداره منابع آب را به شکل اساسی حل کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای گلستان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای گلستان

    شركت آب منطقه‌ای گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات