رهاسازی آب سد بوستان/مردم از نزدیک شدن به رودخانه ها خودداری کنند

مدیر بهره‌برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت : بخشی از آب ذخیره سد بوستان، با هدف کنترل و تنظیم آب مخازن سدها و تامین آبی کشاورزان ، از صبح چهار شنبه اول مرداد ماه تخلیه می شود. I

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس شعبان رسولی اظهار کرد: رهاسازی آب از سد بوستان از صبح فردا اول مرداد ماه شروع شده و تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

وی افزود: در همین راستا از همه کشاورزان و اهالی منطقه تقاضا می‌شود از نزدیک‌شدن به مسیر رودخانه‌ها و محدوده مخازن سدها و شبکه آبیاری و زهکشی خودداری کنند.

مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت آب منطقه‌ای گلستان تصریح کرد: شرکت آب منطقه‌ای گلستان همواره قبل از رهاسازی آب از مخازن سدها، از طریق اطلاعیه فوری به همجواران مخازن و مجاری آبی در خصوص نزدیک نشدن به بستر رودخانه‌ها هشدار داده است.

رسولی افزود : ضمنا با هدف فراهم شدن شرایط رفت و آمد کشاورزان روستاهای پایاب سد بوستان به اراضی خویش، تخلیه آب از سد بوستان رور چهار شنبه از ساعت 8 صبح لغایت 20 عصر با دبی 3 تا 4 متر مکعب بر ثانیه واز ساعت 20 روز چهار شنبه لغایت 8 صبح پنجشنبه با دبی 20 تا 25 متر مکعب بر ثانیه تخلیه می شود لذا از مردم عزیز تقاضا داریم، برنامه تردد خویش را مطابق برنامه مذکور تنظیم نمایند.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای گلستان

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای گلستان

    شركت آب منطقه‌ای گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات