انجام عمليات گسترده جهت رفع آسيب و پايداري شبكه برق ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت سهامي برق منطقه اي خوزستان؛ محسن مرادي بيان كرد: افزايش دماي هوا و تداوم آن باعث بالا رفتن مصرف انرژي و در نهايت گداختگي تجهيزات برق شد كه نياز به برطرف شدن داشت.
وي با بيان اينكه در صورت برطرف نكردن آسيب هاي به وجود آمده، ممكن بود خاموشي هاي گسترده تري در شبكه رخ دهد، افزود: با يك عمليات گسترده در مدت زمان سه ساعت با انتقال بار و خاموشي هاي حداقلي گداختگي ها و آسب هاي ايجاده شده برطرف و شبكه به حالت عادي برگشت.
مدير امور بهره برداري ناحيه شمال شركت برق منطقه اي خوزستان تصريح كرد: اين عمليات اصلاح شبكه در گستره جغرافيايي شمال خوزستان و بصورت همزمان در مناطق انديمشك، دزفول، شوش، عبدالخان، هفت تپه و آهودشت انجام شده است.
مرادي توضيح داد: با توجه به جايگاه و اهميت ناحيه شمال در شبكه برق رساني، اين رفع اشكال هاي به وجود آمده باعث پايداري شبكه برق ناحيه شمال و كل شبكه برق منطقه اي خوزستان شده است.
وي با تشكر از همكاري و صبوري مردم از آنها خواست تا در روزهاي گرم در مصرف برق صرفه جويي بيشتري باشند تا شبكه برق دچار حادثه و خاموشي هاي ناخواسته نشود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات