مُدیر برق شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد: 16 خانوار روستایی چرام برق‌دار می‌شوند

مُدیر برق شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد: 16 خانوار روستایی چرام برق‌دار می‌شوند

» مُدیر برق شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد، از مراحل پایانی پروژه برق‌رسانی به 16 خانوار روستایی این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)،"سیدمحمد برزین زاده" با بیان این مطلب گفت: 16 خانوار روستایی در 2 روستای "آب کنارو" و "سیمکی" شهرستان چرام به‌زودی از نعمت برق پایدار برخودار خواهند شد.

وی اعتبار هزینه شده برای برق‌رسانی به این روستاها را سه میلیارد و 280 میلیون ریال عنوان و اظهار داشت: برای برق‌رسانی به این 2 روستا، حدود 2 کیلومتر شبکه‌های فشار متوسط و ضعیف نیز بکار گرفته شده است.

مُدیر برق شهرستان چرام در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: 2 دستگاه ترانسفورماتور برای برق‌رسانی به این روستاها نصب شده و از سویی 19 چراغ روشنایی نیز احداث شده است.

برزین زاده، زمان بهره برداری از این پروژه را تا پایان مهرماه جاری ذکر و خاطرنشان کرد: 123 روستا در شهرستان چرام اکنون از نعمت برق پایدار برخوردار هستند.

شهرستان چرام از شهرستان‌های گرمسیری در استان کهگیلویه و بویراحمد محسوب شده که با یاسوج مرکز این استان حدود 200 کیلومتر فاصله دارد. لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد

    شرکت توزیع نیروی برق استان کهکیلویه و بویراحمد یک شرکت در شهر یاسوج می باشد

      نظرات