رفع تصرف هشت هکتار از بستر و حریم رودخانه تاررود

مدیر امور منابع آب شهرستان دماوند از رفع تصرف مساحتی به میزان هشت هکتار از بستر و حریم رودخانه تاررود در محدوده عملکرد این امور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان تهران، "مصطفی عباسی" با اعلام این خبر افزود: با تلاش کارشناسان فنی، حقوقی وهمچنین اکیپ های گشت و بازرسی منابع آب های سطحی امور منابع آب دماوند و پس از انجام کارشناسی های لازم با اخذ دستور قضایی و در راستای قانون توزیع عادلانه آب از سوی دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان و همچنین با همکاری کلانتری های دماوند و گیلاوند، مساحتی به میزان هشت هکتار از بستر رودخانه تاررود در محدوده شلمبه تا ولیران واقع درشهرستان دماوند رفع تصرف شد .

وی افزود: این عملیات شامل جمعا ۳۴ مورد تخریب بوده، که هشت مورد آن مربوط به بنا و مابقی مربوط به دیواره های احداث شده در بستر رودخانه مذکور بوده است که با اخذ دستور قضایی،  رفع تصرف و از ید متصرفین و افراد سودجو خارج گردید .

عباسی تاکید کرد: افرادی که در نزدیکی حریم و بستر رودخانه ها معامله ملکی انجام می دهند، حتما پیش از انجام معامله استعلام لازم را از امور دماوند اخذ نمایند تا در آینده دچار ضرر و زیان نشوند .

وی در پایان خاطرنشان کرد: این امور در جایگاه حاکمیتی خود با هرگونه تخلف و تصرف مطابق با قانون و بدون هیچ گونه اغماضی برخورد لازم را بعمل خواهد آورد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات